Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is onwijs zonde als je een talentvol veulen 'kwijt' raakt aan een ongelukje. Ben benieuwd naar het laatste veulen!
In mei dacht ik ook dat ze leeg was. Hadden we maar even laten opvoelen, maar ja, ze werd ook niet hengstig. Oh well, da's dom geweest. Nu inderdaad maar een kleine Lonneke in 2016 
Kleine vetklep, hihi. 

Normaal vind ik het ook minder jammer dan nu hoor; maar ja, Lon is natuurlijk al wel iets op leeftijd en we hebben er nog geen nakomeling van lopen. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.

!
Inmiddels acht door de wasstraat voor wassen, knippen en watergolven. Even eten en doorrrrrrr....
. En top dat Ikz11 weer helemaal goed is. Heel veel plezier en succes, o ja ik ben wel eens lief
. jobamara schreef:Cursusje halster lopen gelukt?. En top dat Ikz11 weer helemaal goed is. Heel veel plezier en succes, o ja ik ben wel eens lief
.
Vanmiddag komt een deel van de hulptroepen al hierheen; mogen ze nog een keer meelopen hihi.