Pletje123 schreef:Hee Yvet nogmaals proficiat! Ik was er ook vandaag, als official zoals ze dat zo mooi noemen
Dan hebben wij nog met jou gesproken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yvet_90 schreef:Ah Kelly, jammer zeg. Wel een hele mooie merrie.. kan iemand mij dan duidelijk maken waar de merries op de ck nu precies extra op beoordeeld worden? Springen weegt wel mee hoorde ik, maar je paard moet zich daarna toch nog een ibob, eptm of in de sport bewezen hebben....

Pletje123 schreef:De lendenen zouden inderdaad mooier mogen zijn. Dat ga je niet gauw verbeteren met training, dit is voor een groot deel het type van je paard. Bovendien is ze een fractie neerwaarts in haar romp. Wel een mooi front!
Je zou haar bijv een test kunnen laten lopen en als ze daar goed soort nogmaals aanbieden. Of naar het sport predikaat rijden. Gewoon om te laten zien dat ze ondanks die lendenen en neerwaartse romprichting wel mee kan draaien in het werk en de sport.

Anders bied ik haar nog een keer aan als ze sport is. IBOP zie ik niet zo zitten met een 8-jarige.

ze heeft ook geen hele hoge score gehaald om ster te behalen maar wel meerdere positieve reacties gekregen en aangeraden gekregen haar voor de ck op te geven dus we gaan het morgen zien, in ieder geval een ervaring rijker
Wat ben ik blij haha!