Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marinke schreef:Allebei niet
Die vrouw die hem koopt is begin 30 dus die gaat er niet meer op rijdenvoor de kar weet ik niet. Maar ze gaat er iig veel mee wandelen, knuffelen en ze heeft een boek over natuurlijk met paarden omgaan ofzo. Longeren zonder lijn enz.en dat wil ze graag met hem gaan doen

Vooruit dan. Tess is nu bijna 3 jaar, en echt een geweldig beessie. Noof is al wat ouder, en heeft een stijve achterhand. Daar valt dus niet meer mee te rijden, mennen oid. Behalve dan Tess af en toe te rijden, moet er toch meer met haar gebeuren. Dus kwam mijn mams eergister met het idee te gaan mennen
Heel gesprek gehad aan tafel, Noofie wordt verkocht. Het is beter voor haar, ik wil niet met Tess alles gaan doen en haar voor 'oud vuil' laten staan, grazen, wachten tot de volgende lading hooi komt bij wijze van spreke 

Maar waar vind je die? Logisch, je kijkt op Marktplaats 
Dus Yara gaat mailen. En tadaaa.... ik heb al een paar leuke op het oog 
Nu ga ik het hebben over de dikke buiken van Roos (Tess' moeder) en Suus. Nou, die dikke buiken zijn er wel hoor
Ben alleen benieuwd wanneer die veulens komen

En ik heb een reden om te komen, het veulen van Roos is altijd een halfzusje of halfbroertje van Tess
. Ik weet het : Het zal er niet uitzien
maar als het lukt , word het voor mij een stuk makkelijker en voor hun een stuk leuker ! Ze worden in mei allebei 6 jaar en staan al sinds hun geboorte bij elkaar. Dus uitelkaar halen is erg moeilijk.

Marieke_456"]
[quote="fJoRdAhLuVeR schreef:Ik heb mijn verzorgshet betrapt op rollen op de tegels
Dat is toch niet erg goed of wel?
, maar die heeft er wel een gewoonte van gemaakt
, zodra je even niet kijkt .........