Ben alleen van mening dat je niet te zwaar moet tillen aan adviezen en meningen van het stamboek. Een eigen visie ontwikkelen is ook belangrijk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben alleen van mening dat je niet te zwaar moet tillen aan adviezen en meningen van het stamboek. Een eigen visie ontwikkelen is ook belangrijk. anneliesdj schreef:_San87_ schreef:Die laatste foto is weinig charmant, maar ik vind dat toch wel een mooie hengst. Vreemde rug, maar daar werkt de foto ook niet in mee.
Vraag ik me af hoe oud hij is en in welke richting gefokt. Vind het een mooie hengst, royaal in de voorhand. Zou hem best durven gebruiken op een correcte merrie.
dont shoot me

Alikesflame schreef:Toen zeer zeker wel! De achterkant was hoger dan de schoft op het moment van de foto hier boven!
Hier heeft ook een beetje arabierenkruis, dat stoort mij meer. Die rug is mooi vloeiend. Maar goed daar kan je over blijven discusieren dat is en blijft persoonlijk voorkeur/mening.
Pletje123 schreef:Alikesflame schreef:Toen zeer zeker wel! De achterkant was hoger dan de schoft op het moment van de foto hier boven!
Hier heeft ook een beetje arabierenkruis, dat stoort mij meer. Die rug is mooi vloeiend. Maar goed daar kan je over blijven discusieren dat is en blijft persoonlijk voorkeur/mening.
Dat zie je deze foto anders niet. Wel dat hij ten opzichte van het middenstuk hoger is in het kruis. Het kruis vertekent ook door de staart die niet opgeschoren is.
Wel super dat hij het zo goed doet in de sport!