Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ralphtdw schreef:Met welke hengst zijn jullie geweest.
Misschien heb ik hem ook wel gezien
anneliesdj schreef:Je kunt het volgend jaar ook gewoon weer proberen, lijkt me alleen maar in het voordeel voor de hengst.
UnlimitedS schreef:anneliesdj schreef:Je kunt het volgend jaar ook gewoon weer proberen, lijkt me alleen maar in het voordeel voor de hengst.
Volgend jaar verwachten ze wel een behoorlijk africhtingsniveau, dus dan moet hij al snel vol aan de bak dus zeker niet in zijn voordeel. En ook niet voor ons want dat moet ook wel allemaal betaald wordenAls de jury er wat in had gezien hadden ze hem wel een kans gegeven.
knetterhard schreef:Ik bedoel het niet negatief hoor, ik ben alleen erg benieuwd naar het paard.
Ik ben wel voor nieuw bloed voor het gelderse paard en dat heb je nu wel te pakken. Hopelijk staat hij genoeg in het type en ik ben erg benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld!
Heeft iemand beeldmateriaal?
GJ9 schreef:Op de fb pagina uit mijn onderschrift staan foto's.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Over een paar jaar kunnen we dit soort gesprekken voeren:
Ik heb een Gelderse
Ooh leuk, wat voor een?
Een Charmeur x Flemmingh uit een Wynton.
Ehmm....
Ik zeg niet dat het paard niet goed is he. En miss kan er beter met zo een uit een Gelderse stam gedekt worden dan met een dressuurhengst die nog verder bij het Gelderse type vandaan staat.