Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
J_Onne schreef:Hehe, ze schuiven wat af met die keuringen!
Nu blijkt de keuring in Boxtel niet op 7 en 8 juni te zijn, maar alleen op 8 juni. En daar heb ik een tijdje geleden nog mailtjes over gestuurd, en werd mij verteld dat de rubriek waar mijn paard in moet op vrijdag zou plaatsvinden, de dag dat mijn voorbrenger niet kon. Zo ook op woensdag 12 juni, waar de keuring in Asten naar verplaatst is, in plaats van 13 juni..
Maar goed. Ik heb nummer 199 gekregen. Woensdag 12 juni om 10.30 zijn we aan de beurt. Spannend!
Wanted2003 schreef:J_Onne schreef:Hehe, ze schuiven wat af met die keuringen!
Nu blijkt de keuring in Boxtel niet op 7 en 8 juni te zijn, maar alleen op 8 juni. En daar heb ik een tijdje geleden nog mailtjes over gestuurd, en werd mij verteld dat de rubriek waar mijn paard in moet op vrijdag zou plaatsvinden, de dag dat mijn voorbrenger niet kon. Zo ook op woensdag 12 juni, waar de keuring in Asten naar verplaatst is, in plaats van 13 juni..
Maar goed. Ik heb nummer 199 gekregen. Woensdag 12 juni om 10.30 zijn we aan de beurt. Spannend!
Heb je de nr's en tijden per mail/post ontvangen?
Suzanne F. schreef:J_Onne schreef:Ik heb de nummers per mail ontvangen!
En met een 3D printer geprint?![]()
De tijden bedoel je denk ik.
De nummers moet je daar ophalen bij het secretariaat.
J_Onne schreef:Haha, ik bedoelde natuurlijk dat ik mijn startnummer door heb gekregen via de mail
Vrees dat ik niet in het bezit ben van een 3D printer..