Moet ik ff kijken of het gekwek om me heen internet proof is, ik weet niets van videobewerken. Maar filmpje van Floris kan ik sowieso naar jou mailen oid.
Voor de belangstellenden: Ik heb bijna alle hengsten tijdens de eerste bezichtigingen op de foto gezet. Alleen de 13e was ik er niet. Als je op een dag klikt, kun je ook zoeken op catalogusnummer of naam van de vader. Voor linkje zie mijn onderschrift.
Beetje laat maar de Nassau x Satelliet is van mn buren ze vroegen al of t niks voor mij was . Ik kan alleen geen 2 paarden onderhouden.. Dus als iemand interesse heeft pb me dan even. Ze zoeken er iemand voor die hem wil kopen en in de sport gaat rijden.
SophievdV
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-13 20:16
Update: onze hengst is door naar de 3e bezichtiging!!
Kaja
Geplaatst: 18-01-13 21:04
Pletje123 schreef:
Wauw! Gefeliciteerd!
Ils_K
Geplaatst: 19-01-13 00:00
Gefeliciteerd!!
Ik ben helaas niet aanwezig met de 2e en 3e bezichtiging. Dan ben ik op wintersport. Maar ze houden me via de sms in de gaten
Volgende week komt er een interview van de staleigenaar in de paardenkrant, omdat 2 fokproducten door zijn, erg leuk stuk.
daffie1986
Geplaatst: 21-01-13 19:12
Pletje123 schreef:
Hey wat goed, gefeliciteerd.
Equinovum
Geplaatst: 29-01-13 23:00
Zeer veel zin in in de HK .. ben erg benieuwd .. mooie vos!
Was er een reden voor dat ze dat maar één jaar hebben gedaan? Het lijkt me wel een passende service naar klanten uit het buitenland en mensen die gewoon niet kunnen komen.
Dat is toch niet helemaal hetzelfde. Wel fijn om er nog iets van mee te krijgen. Maar ik vond de livestream ook super. Ik vind het dus ook heel jammer dat ze dat niet meer hebben.