Sorry, ik reageer een beetje laat maar je hebt echt een schatje van een veulen! Wat een leuke aftekening heeft hij! Er mogen nog veel foto's volgen hoor!
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 20:15
zoals beloofd ben ik foto's aan het uploaden!!
sorry dat ik even niet ben geweest,maar ben ondertussen de donderdag geopereerd aan mijn re-pols dus typen gaat nog niet al te best....
alles dik in orde met Lorena en Niro.. Niro is een echte deugniet en moet nu al mijn grenzen stellen hihi voor je het weet zit ie bij je in de nek...
Niro ook al zo'n deugniet aan het worden.... Dazzle Me heeft vandaag ook voor het eerst geprobeerd om in mn nek te springen, tja.... zal wel aan de geboortedatum liggen
Ben benieuwd naar foto's en sterkte met je pols!!!
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 20:37
das juist Dazzle ook de 26ste geboren?? super hoe laat??? gefeliciteerd....
sorry ik zie het al.... ga je topic eens ff kijken!!
redelijk hij is in een week tijd flink afgevallen eet bijna geen hooi terwijl hij hiervoor makkelijk een half pak op at eet zijn geweekte pulp ookniet op maar zijn brokken en luzerne dan weer wel
ik zal zodra de foto s online kunnen ze hier wel even plaatsen
ben benieuwd naar de vervolg fotos hier is het bekkie mooi genezen alleen kwam er vorige week maandag een bloed worm besmetting bij behandeld met een wormen middel
dinsdag avond zware koliek als reactie op de kuur de nacht op stal door gebracht met kijken hoe alles zou gaan maar ook dat is weer goed gekomen voorlopig nog geen bitje in jammer is dat wel hij is zaterdag 3 geworden net mijn zadel binnen kan ik nog niet rijden