Lilliputter Proficiat!!! Wat zul je trots zijn!!iemand ook de driejarigen nog zien lopen onder de gastruiters??
Ontzettend gefeliciteerd Lilliputter.Ik hoop dat hij alle verwachtingen in de fokkerij voor jullie waarmaakt.
Super!!!!!!!!! Gefeliciteerd Lilliputter!!!!!!!! Wat zullen jullie blij zijn! {en ik stiekem ook met een paard van fokkers van een ggk hengst lolz}
Gefeliciteerd Lilliputter! Prachtige cijfers ook.Ook erg leuk dat hij zoveel Trakehnerbloed voert met Gribaldi, Chronos en Doruto. Een hele interessante combinatie die het KWPN misschien wel eens veel goeds kan brengen.
Misschien een apart Bon Bravour topic openen met de gegevens van de rapporten en naam etc als openingspost erin, voor de duidelijkheid.
Lilliputter gefeliciteerd!Top!Weet iemand hoe zijn keuringsrapport is (rontg.)?Interessante hengst, ik ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat doen in de sport en fokkerij!
Elisa2 schreef:Super!!!!!!!!! Gefeliciteerd Lilliputter!!!!!!!! Wat zullen jullie blij zijn! {en ik stiekem ook met een paard van fokkers van een ggk hengst lolz}Dat kun je nu zeggen ja Elisa
Mytens schreef:Lilliputter gefeliciteerd!Top!Weet iemand hoe zijn keuringsrapport is (rontg.)?Interessante hengst, ik ben benieuwd hoe hij het allemaal gaat doen in de sport en fokkerij!100% goed!!! Dat durf ik met zekerheid te zeggen.