Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:besita schreef:iemand al een paar Codex one nakomelingen gezien ?
paar gave veulens zien voorbij komen maar in de sport nog maar 1 van gezien die liep in NL en werd dan naar Laura Kraut verkocht
zou deze misschien willen gebruiken
Zeg ik nu iets heel stoms als ik zeg dat Cantona TN een Codex One is? Of bedoel je een andere?
Dakario schreef:Ja idd mineralentekort. Zand is ook soort mineraal maar dan zwaarder. Ik heb gewoon likemmer staan in wei. Dan kunnen ze likken als ze nodig hebben.
Kim_W schreef:Oehlala mineralen tekort? Heb wel eens gelezen dat je zeewier kunt bijvoeren. Dat bevat alle mineralen dat ze uit t zand proberen te halen.
besita schreef:Ei afspuiten deden ze hier altijd de controle vóór het insemineren ( avond ervoor of in de ochtend ervoor )
Met afspuiten ovuleren ze tussen 24 en 48 uur dus dan zouden ze korter tegen het insemineren ovuleren
Wij deden het bijna altijd trouwens dan is de kans ook veel kleiner dat je meerdere keren moet bestellen /insemineren ( en dus viezigheid inbrengen in de baarmoeder ,meer kans op vocht in de baarmoeder ,moeten spoelen )
besita schreef:Ei afspuiten deden ze hier altijd de controle vóór het insemineren ( avond ervoor of in de ochtend ervoor )
Met afspuiten ovuleren ze tussen 24 en 48 uur dus dan zouden ze korter tegen het insemineren ovuleren
Wij deden het bijna altijd trouwens dan is de kans ook veel kleiner dat je meerdere keren moet bestellen /insemineren ( en dus viezigheid inbrengen in de baarmoeder ,meer kans op vocht in de baarmoeder ,moeten spoelen )