Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
misterA schreef:Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik me heel goed realiseer wat er nog allemaal moet gebeuren. Inmiddels ken ik het klappen van de zweep wel een beetje, maar het is wel uitdagend om mee te doen.
denisesilver schreef:misterA schreef:Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik me heel goed realiseer wat er nog allemaal moet gebeuren. Inmiddels ken ik het klappen van de zweep wel een beetje, maar het is wel uitdagend om mee te doen.
De eerste stap is gemaakt! Lijkt me enorm spannend om af te moeten wachten wat zo'n jury gaat zeggen
MariekeS_ schreef:Moet je nagaan, je zal maar een stoere hengst zijn en weten dat je zaakie ervan afhangt![]()
Gefeliciteerd met de prestaties!
Jammer dat het niet met Den Bosch is dit seizoen maar goed, het is wat het is.
Elisa2 schreef:Ook niet de neerwaartse romprichting? Duidelijk in ieder geval dat hij positief verrast heeft met zijn nafok.
Ik vond via het scherm het straatje wel fijn om te zien inderdaad, kon goed de voeten en bewegingsafloop zien van voor en achter.
KahluaB schreef:Ik vond de JW ook opvallend mooi in het front en paarden die niet extreem opwaarts bewogen maar met mooie buiging en balans.
KahluaB schreef:Elisa2 schreef:Ook niet de neerwaartse romprichting? Duidelijk in ieder geval dat hij positief verrast heeft met zijn nafok.
Ik vond via het scherm het straatje wel fijn om te zien inderdaad, kon goed de voeten en bewegingsafloop zien van voor en achter.KahluaB schreef:Ik vond de JW ook opvallend mooi in het front en paarden die niet extreem opwaarts bewogen maar met mooie buiging en balans.
GJ9 schreef:Is de nieuwe hype dat alle paarden een hoge schoft moeten hebben die al een paar centimeter hoger is dan de croupe? En dat paarden is met een normale welving in de bovenlijn met schoft en croupe even hoog ineens als neerwaarts gezien worden?
Doe mij maar dat laatste!
GJ9 schreef:Is de nieuwe hype dat alle paarden een hoge schoft moeten hebben die al een paar centimeter hoger is dan de croupe? En dat paarden is met een normale welving in de bovenlijn met schoft en croupe even hoog ineens als neerwaarts gezien worden?
Gefeliciteerd MisterA! Op naar de volgende ronde!
KahluaB schreef:GJ9 schreef:Is de nieuwe hype dat alle paarden een hoge schoft moeten hebben die al een paar centimeter hoger is dan de croupe? En dat paarden is met een normale welving in de bovenlijn met schoft en croupe even hoog ineens als neerwaarts gezien worden?
Eens..ik vond ze iha niet neerwaarts ,maar in horizontaal evenwicht.
Met de schoft omhoog is de nieuwste term.![]()
Het zijn ook nog maar 2.5 jarigen,die zijn zelfs meestal nog overbouwd !
Heb je gisteren de Geldersen gezien GJ9?
Ik vond ze iig weinig uniform en niet 1 complete bij.Kon de jury commentaar wel begrijpen.
janderegelaa schreef:Neerwaarts gebouwd zit hem toch niet in de schoft maar in de boeg.
s0173957 schreef:JW is een zoon van een top sportvererver uit een hele goeie stam. Wrm er dan zo veel verrast zijn van z'n nafok snap ik niet.
Is geen paard dat een immens voorbeen heeft maar heeft wel de juiste manier van door het lichaam bewegen.