Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Elisa2 schreef:https://www.kwpn.nl/kwpn-paard/selectie ... iging-2020
Heeft iemand de For Ferrero's gezien, en er een mening over?
denisesilver schreef:Elisa2 schreef:https://www.kwpn.nl/kwpn-paard/selectie ... iging-2020
Was er niet kapot van. Denk dat hij vooral veredeld. Qua beeld vond ik de vos het mooist, de eerste. Die twee die door zijn, liepen echt wel mooi met de schoft omhoog. Maar goed, aan mij als leek heb je denk ik qua mening niet veel.
Mij vielen deze week de Painted Blacks en verassend genoeg de Ferdinands op. Ik had cat. 357, 379, 312 en 389 opgeschreven. 357 lag eruit, heb niet meegekregen met welke reden.
janderegelaa schreef:denisesilver schreef:Was er niet kapot van. Denk dat hij vooral veredeld. Qua beeld vond ik de vos het mooist, de eerste. Die twee die door zijn, liepen echt wel mooi met de schoft omhoog. Maar goed, aan mij als leek heb je denk ik qua mening niet veel.
Mij vielen deze week de Painted Blacks en verassend genoeg de Ferdinands op. Ik had cat. 357, 379, 312 en 389 opgeschreven. 357 lag eruit, heb niet meegekregen met welke reden.
Er zijn 3 For Ferrero's door van de 5.
s0173957 schreef:Iemand een idee waarom 349, de Diamond Hit x Ribiquil niet genomen is?
3 GP merries na mekaar... hij mist wat jeugd en mocht wat moderner zijn misschien, maar zo'n hengst zou ik altijd , zeker in dit stadium, het voordeel van de twijfel geven.
Ok, ff teruggekeken, op z'n stap.
Hmm... neem die toch gewoon een stap verder me en kijk dat nog eens een 2de keer...
s0173957 schreef:Rutten zei op stap.
denisesilver schreef:janderegelaa schreef:
Er zijn 3 For Ferrero's door van de 5.
Oh dan heb ik er een gemist. Hij heeft het goed gedaan, maar het zijn niet mijn type paarden.
Hoe vond jij ze?
janderegelaa schreef:denisesilver schreef:Oh dan heb ik er een gemist. Hij heeft het goed gedaan, maar het zijn niet mijn type paarden.
Hoe vond jij ze?
Ik heb alleen die vos gezien en daarvan had ik het niet erg gevonden als ze hem hadden laten staan.
Maar het is wel zijn eerste jaargang en in het kader van de bloedspreiding en kijken hoe ze ontwikkelen snap ik wel dat ze ruim van hem aangewezen hebben.
s0173957 schreef:Als dat nu een hengst is uir een flutlijn, ok... maar zo'n hengst moet je imo altijd meenemen naar Den Bosch, tenzij hij echt geen kloten kan lopen... en dat kan deze zeker wel!
denisesilver schreef:Elisa2 schreef:https://www.kwpn.nl/kwpn-paard/selectie ... iging-2020
Was er niet kapot van. Denk dat hij vooral veredeld. Qua beeld vond ik de vos het mooist, de eerste. Die twee die door zijn, liepen echt wel mooi met de schoft omhoog. Maar goed, aan mij als leek heb je denk ik qua mening niet veel.
Vulina schreef:Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. In principe hoeven ze anders ook niet mee te doen aan de eerste bezichtiging, dan kunnen ze op basis van afstamming meteen wel door.
Beoordeling op wat je ziet. Niet op afstamming of fokker/eigenaar.
s0173957 schreef:Vulina schreef:Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. In principe hoeven ze anders ook niet mee te doen aan de eerste bezichtiging, dan kunnen ze op basis van afstamming meteen wel door.
Beoordeling op wat je ziet. Niet op afstamming of fokker/eigenaar.
100% akkoord.
Maar een jonge hengst in zo'n omgeving direct afstraffen op z'n stap, dat vind ik wat te streng.
Als die in de 2de bezichtiging nog altijd niet goed genoeg stapt zwier hem er dan uit.
Elisa2 schreef:Suzanne F. schreef:Dank je wel! Is niet voor geweest zie ik. Ze had een Everdale uit deze jaargang.
Graag gedaan, is de Everdale door verwezen?
Bucephalus schreef:Hartelijk gefeliciteerd met het halen van de 2e ronde! Altijd weer een opsteker en mooi voor de moeders! Ik zal duimen voor de volgende fase!
Ik ben zeer benieuwd hoe ver de 356 gaat komen, Nadal, de Dreamboy x Lord Leatherdale, hij komt uit dezelfde moeder als onze merrie.
splenius schreef:Ja, zou mooi zijn, het is een erg goed lijntje en ik ken de merries die erachter zitten. Erg fijne karakters.Bucephalus schreef:Hartelijk gefeliciteerd met het halen van de 2e ronde! Altijd weer een opsteker en mooi voor de moeders! Ik zal duimen voor de volgende fase!
Ik ben zeer benieuwd hoe ver de 356 gaat komen, Nadal, de Dreamboy x Lord Leatherdale, hij komt uit dezelfde moeder als onze merrie.
Ik vind de moederlijn van Nadal mooi passen op mijn merrie hopen dat hij door alle rondes komt.