Ik moet er wel aan blijven denken dat ze.nog maar 2.5 zijn.
Wel veel (zwarte) pony types.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kevinsky schreef:Elisa2 schreef:Interessant, deze Totilas x Don Schufro vind ik geen verkeerd paard.
Klopt, ik vind de totilas x metal ook een leuk dier.
Kijk er er nou wat vreemd naar, of lopen sommige totilassen erg lang/uit elkaar? Ik kijk er iets vreemd tegen aan. Als jullie het snappen.
ullaatje schreef:KahluaB schreef:
Heb je een foto?
Ik ben wel benieuwd, hij wordt natuurlijk niet voor niets bij de Geldersen
Ik heb alleen wat film materiaal van de eigenaresse van bij van Manen
Hij word niet bij de Gelderse ingezet hoor
tjakka123 schreef:Kun je geen losse neusriem kopen? Zo heb ik dat ook gedaan.

s0173957 schreef:tjakka123 schreef:Kun je geen losse neusriem kopen? Zo heb ik dat ook gedaan.
Heb ik al gedaan, de cob ideaal op de neus maar te kort over het hoofd, de full te groot op de neus.
Dus nu zoek ik eentje waarvan ik weet dat het past op voorhand
Als de winkels hier open waren was het sneller geregeld, maar nu door die klote Covid...
s0173957 schreef:Hier iemand ervaring met een goed hoofdstel met een Hannoveraanse (lage) neusriem.
Of gewoone en goeie neusrien alleen is ook goed.
Ik heb me er al suf achter gezocht, neusriem mag niet breder zijn dan 25cm op de neus, maar dan kom ik bijna altijd uit op Cob maat waardoor de rest dan weer niet past.
Ik zoek dus een Full met een neusriem max 25cm breed op de neus.
Kwam uit op de Kavalkade Levana omdat die blijkbaar op de neus kan worden bijgesteld maar ik vind daar geen maten van terug.
misterA schreef:Blijkbaar wat andere minder sterke puntjes, er zijn er niet veel meer over na de eerste bez.