Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Wie denkt mee over de hengstenkeuze?
Airborn schreef:Vraag me wel af, waar worden ze nou precies op beoordeelt bij z'n test? Worden ze op de test die ze nu doen echt anders beoordeelt dan bij IBOP? En wat is dan het verschil?
eilander schreef:Jeetje ,hengstenkeuze voor een dressuurpaard!!!
Moet ik gaan graven zit er nl niet zo in.
Weet niet hoe het achterbeen gebruik van Anky is maar ik vind Johnson(Jazz x Flemming) wel een lekker beessie!!
Maar dat zeg ik ,dan moet Ank wel een sterk achterbeen hebben!!
Je hebt alleen qua bloedvoering dan niets bijzonders das wel jammer!!
sarabande schreef:dan kom je bij Jazz of Duits bloed terecht.
Suzanne F. schreef:sarabande schreef:dan kom je bij Jazz of Duits bloed terecht.
Of beide: Wynton?
Suzanne F. schreef:Ja ik durf OO seven niet zo goed. Ik heb er zoveel verschillende paarden van gezien. Echt hele goede bloedmooie zwarte dieren, waaronder echt 1 heel groot talent. (Valentino heette dit paard, m.v Contango)
Maar ook hele kleine bruine propjes, korte hals, misten lengte in het lichaam, misten maat (en die nog luchtzogen ook)
sarabande schreef:Airborn schreef:Vraag me wel af, waar worden ze nou precies op beoordeelt bij z'n test? Worden ze op de test die ze nu doen echt anders beoordeelt dan bij IBOP? En wat is dan het verschil?
Wat dacht je van 5 weken inplaats van 10 minuten
Suzanne F. schreef:Ja ik durf OO seven niet zo goed. Ik heb er zoveel verschillende paarden van gezien. Echt hele goede bloedmooie zwarte dieren, waaronder echt 1 heel groot talent. (Valentino heette dit paard, m.v Contango)
Maar ook hele kleine bruine propjes, korte hals, misten lengte in het lichaam, misten maat (en die nog luchtzogen ook)
jeanetJ schreef:oo seven vererft luchtzuigen
terorita schreef:leg uit....
terorita schreef:jeanetJ schreef:oo seven vererft luchtzuigen
leg uit....