amaze schreef:Zoals ik al zei ;gevoel is een niet te verwaarlozen aspect in de paardenfokkerij
Een blinde stoot zich aanmerkelijk minder als hij kan zien waar hij loopt.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
amaze schreef:Zoals ik al zei ;gevoel is een niet te verwaarlozen aspect in de paardenfokkerij
arie53 schreef:amaze schreef:Zoals ik al zei ;gevoel is een niet te verwaarlozen aspect in de paardenfokkerij
arie53 schreef:amaze schreef:Zoals ik al zei ;gevoel is een niet te verwaarlozen aspect in de paardenfokkerij
shan schreef:Gevoel komt voort uit intuitie en dat komt vaak voort uit kennis die je wel hebt maar waar je jezelf vaak niet van bewust bent!
sarabande schreef:Wanneer gaat het hier weer over het najaarsonderzoek????
arie53 schreef:sarabande schreef:Wanneer gaat het hier weer over het najaarsonderzoek????
Ga je gang.
Suzanne F. schreef:Oke.![]()
Arie wat vind je van de San Remo x Balzflug??
arie53 schreef:Edit/ foto's in quote, bericht verwijderd
arie53 schreef:De hengst galoppeert hier met een volkomen recht achterbeen waarbij hij in de landing zelfs op de hiel landt.
Citaat:En als er al iets schadelijk voor paard is, behoort daar het landen op de hiel zeker bij. Van enige vering is dan praktisch geen sprake meer.
Citaat:Probeer zelf maar eens met rechte benen na een sprong of zelfs in een sukkeldrafje te landen en kijk maar eens hoe lang je dat volhoudt en hoe bijzonder onaangenaam dit voor het lichaam is.
LDRD schreef:Heeft de Partout nou linksachter een piephak of wat zie ik daar nou voor geks aan?