Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gitta1977 schreef:De rest is nóg minder dus dan kunnen ze alles direct wel naar huis sturen...

arie53 schreef:Als je van de ruim 700 hengsten slechts 10 overhoudt die amper als een gewoon sportpaard voldoen, dan kun je er de klok op gelijk zetten dat ze het als hengst helemaal niet gaan maken.
Tja. De voortschrijdende vooruitgang blijft in de ontwikkeling nog wat achter.![]()
) 
Ooit een klein luchtkasteel gezien?
arie53 schreef:Dan is resultaat nog triester. Ik kan me geen enkel stamboek voorstellen die dit reslutaat als een verdienste ziet en daarvan droomt.Ooit een klein luchtkasteel gezien?

Zitah schreef:je kan het ook anders bekijken. Ze zijn zo selectief

arie53 schreef:Dan is resultaat nog triester. Ik kan me geen enkel stamboek voorstellen die dit reslutaat als een verdienste ziet en daarvan droomt.Ooit een klein luchtkasteel gezien?
Suzanne F. schreef:Zitah schreef:je kan het ook anders bekijken. Ze zijn zo selectief
Of de gemiddelde kwaliteit is laag. Of er gaat wat mis in de selectie.
Het is idd dieptriest dat dit dan de beste hengsten van heel Nederland zijn, kan het me niet voorstellen.