Saartje1 schreef:..Bedankt alanta,al ben ik toch erg blij dat haar de lange reis bespaard is gebleven!
Opstellen voor de jury: max. 1 minuut. Twee rondjes in draf met moeders aan het touwtje ook 1 minuut. Rondstappen ongeveer 1,5 minuten..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saartje1 schreef:..Bedankt alanta,al ben ik toch erg blij dat haar de lange reis bespaard is gebleven!
Dees schreef:Positief lijkende veulens op de fotos van de Uptown-nafokbeoordeling.
Nog even zien hoe dat allemaal uitgroeit...
Hoe leek de maat?
Citaat:Opstellen voor de jury: max. 1 minuut. Twee rondjes in draf met moeders aan het touwtje ook 1 minuut. Rondstappen ongeveer 1,5 minuten.. en dan exit.
voyou schreef:Je bent verplilcht mee te werken en met je veulen op te komen draven. Ik zou het dan fijn vinden iets meer te horen over het veulen.
Dees schreef:Hoe leek de maat?
Bucephalus schreef:Dees schreef:Positief lijkende veulens op de fotos van de Uptown-nafokbeoordeling.
Nog even zien hoe dat allemaal uitgroeit...
Hoe leek de maat?
Volgens mij goed. De oudere veulens waren goed aan de maat en de jongere.. tsja.. moeilijk te beoordelen, maar zo te zien zaten er geen kleintjes bij en daar heb ik speciaal opgelet.. Gold ook voor Vivaldo overigens. De moeders van de Uptown's vond ik beter dan die van de Vivaldo's over het algemeen genomen. Ik vond de combi Uptown met Jazz en Krack C minder, maar die met Havidoff, Amethist, Wolfgang, Houston, Aktion, Freiherr, Flemmingh weer heel goed gelukt.
marcolemar schreef:Hee, jij bent dus ook bij de vivaldo's geweest? hoe waren de veulens?
FemLeila schreef:Ik ben gisteren ook naar Uptown geweest, mijn paardje liep ook mee en staat ook op de foto gemaakt een paar pagina's hiervoor. Alle veulens liepen heel lichtvoetig, hadden er allemaal een mooie nek opzitten.
Samsam schreef:Ik ben benieuwd naar Vivaldi.
nina62 schreef:van de kwpn site:
Vandaag heeft de springcommissie nakomelingen van vier springhengsten beoordeeld.
Vincenzo (Numero Uno x Ekstein)
Wisselende collectie ruim voldoende ontwikkelde voldoende rijtypische veulens die meer uitstraling zouden moeten hebben. In beweging zou het achterbeen resoluter moeten ondertreden en zouden de veulens meer ruimte en souplesse moeten hebben.
Salvatore (Cavalier x Leandro)
Uniforme collectie voldoende ontwikkelde voldoende rijtypische veulens die ruim voldoende in het rechthoekmodel staan. In beweging hebben de veulens voldoende ruimte, voldoende souplesse maar blijven hoog in het kruis.
Lucky Boy (Lavall II x Calypso I)
Collectie uniforme goed ontwikkelde zeer rijtypische veulens die goed in het rechthoekmodel staan en veel uitstraling hebben. In beweging hebben de veulens een goede houding, veel souplesse en kunnen goed schakelen.
Unesco (Karandasj x Caretino)
Uniforme collectie voldoende ontwikkelde voldoende rijtypische veulens die ruim voldoende in het rechthoekmodel staan. In beweging hebben de veulens voldoende ruimte. Het actief buigende achterbeen wordt goed ondergebracht maar zou krachtiger moeten zijn.
Samsam schreef:en wat vond je ervan?