Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:6000 euro per jaar???Als ik een paard in pensionstalling heb, is de helft aan jaarlijkse kosten al heel royaal gerekend.
Viennanova schreef:He gelukkig, meer mensen die vinden dat je onder de 10000 een fatsoenlijk dier moet kunnen kopen....pfieuw, dacht al dat ik de enige was (op Dees na).

Samsam schreef:MissHIS schreef:6000 euro per jaar???Als ik een paard in pensionstalling heb, is de helft aan jaarlijkse kosten al heel royaal gerekend.
denk je ook aan, tuig (dekens, dekjes), dierenarts, lesgeld, hoefsmid, startkaart, inschrijfgeld, trailer.............
.
, en die is niet te koop.....
!
... 
Samsam schreef:Nou ik denk dat een Lichte tour amazone in het noorden toch ook meer dat een tientje per uur vraagt.
suepergirl schreef:nee die kost 25 euro per uur. (en is overigens prix st george amazone)
Viennanova schreef:Noem mij een simpele boerentrien, maar......ik verwacht voor 6000 euro gewoon een exterieurmatig net, en goed bewegend paard! Die vindt je wel, bij de boer in de wei, of bij een fokker op stal. Een bovengemiddeld goede, heb ik het dan over.
Kijk, je moet natuurlijk niet naar een handelsstal gaan, waar ze de prijs standaard verdubbelen en voor een veredelde shet nog 9000 euro durven te vragen.
Maar dan issie wel mooi geschoren en heeft ie witte bandages om, natuurlijk.
(sje, 10000 euro voor een peerd, moet er niet mee aankomen thuis...dan mag ie wel gouden hoeven hebben...)
@Labine: Zag je andere topic net ook....moeten wij je nu gaan vertellen wat voor geweldig materiaal je heb? Met uitspraken van '10000 euro is een schijtbedrag' kom ik echt niet kijken bij je spul...Ik verwacht dan veel geschreeuw en weinig wol.
suepergirl schreef:Maar wie koopt die paarden dan wel zo duur?![]()
![]()