Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urose schreef:hoeveel mogen er door dan?
) nu toch voor nederland uit? hoefde hij al die selecties niet mee te rijden?Nistria schreef:Ik begrijp het even niet meer...
komt diederik (silfhont) nu toch voor nederland uit? hoefde hij al die selecties niet mee te rijden?
komt dat omdat het paard geen kwpnner is ofzo?
Pipo schreef:Of net als Florencio destijds.........via het Duitse stamboek?
daar heeft een vriendin namelijk aan meegedaan en was 6e (de 1e 5 gaan door) Nistria schreef:ok dus als dat zo is mag dus elk stamboek een bepaald aantal paarden zenden ipv dat een land een aantal ruiters mag zenden?
Staat wel Nederlandse vlag achter
Tolando staat op een voorlopige 10e plaats met 7.5 valt me wel tegen... Damon hill de winnaar van vorig jaar is nu in de ring
finley schreef:hoeveel kunnen er zich nog via de kleine finale voor de grote finale kwalificeren???
marcolemar schreef:Truppa staat nu (nog) op 1 met een geweldige score van 8,6!Tolando staat op een voorlopige 10e plaats met 7.5 valt me wel tegen... Damon hill de winnaar van vorig jaar is nu in de ring
ilovelucky schreef:marcolemar schreef:Truppa staat nu (nog) op 1 met een geweldige score van 8,6!Tolando staat op een voorlopige 10e plaats met 7.5 valt me wel tegen... Damon hill de winnaar van vorig jaar is nu in de ring
waar kan jij dat vinden ??
CGJ12 schreef:Geef het even aan me door als er een nieuwe Sandro Hit of Floris bijzit a.u.b..........