Wie heeft er Rubiquil nakomelingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Re: Wie heeft er Rubiquil nakomelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:36

Odie schreef:
http://www.myimager.com/imagedb/upl/811 ... ?972[/img]

Jaja daar is ze dan...

Aviv (Radetzky x Gershwin x Apollo)

goh. Ze lijkt wel op Radetzky als veulen. Het is een heel mooi veulen. Misschien een stomme vraag maar gaat ze naar de keuring in Zeeland? Haha!

Inderdaad heel hoogbenig zeg.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:12

De foto doet het niet. Ben nu wel benieuwd! Vorig jar was er op de keuring ook een merrie gedekt door Radetsky, zo stond in het foldertje te lezen. Misschien dat die ook komen?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:02

Ik zie kruisjes Verward

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:04

Huilen Huilen waarom kan ik de foto's nou niet zien ik zie alleen maar kruisjes Huilen ik ben nu juist zo benieuwd, kan iemand ze mij anders mailen of pb-en

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:24

Barbara_m schreef:
Dat is absoluut niet waar. Ik ben vrij veel met Lau opgetrooken op de jeugdconcoursen. Misschien dat ik daarom Rubi nie leuk vind. Heb hem van dichtbij meegemaakt. Jullie nie denk ik!

En daarom kun je blijkbaar niet objectief naar een afstamming van Rubiquil kijken...

Kortzichtig hoor...

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:48

Tyrza schreef:
Barbara_m schreef:
Dat is absoluut niet waar. Ik ben vrij veel met Lau opgetrooken op de jeugdconcoursen. Misschien dat ik daarom Rubi nie leuk vind. Heb hem van dichtbij meegemaakt. Jullie nie denk ik!

En daarom kun je blijkbaar niet objectief naar een afstamming van Rubiquil kijken...

Kortzichtig hoor...

Beetje veel ja... bijzonder nutteloos ook Knipoog !!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:50

Enniewee, ik heb weer nieuwe foto's van mijn Rubiquil kattenkopje Haha!

Zie onderschrift Knipoog

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:28

Barbara_m schreef:

Whahaha "ik ben vrij veel met LAU opgetrokken" iiiieuw ik moet echt kotsen van zulke uitspraken! Misselijk

Wauw BAR wat ben je toch een kenner, een echte insider, wat fijn dat jij Rubiquil tien keer in leven op een jeugdconcours heb gezien, nu kun je iedereen van exclusieve en zeer relevante informatie over die hengst voorzien, DANK-JE-WEL!!!!!!

Ook prettig dat je al zo ontelbaar veel nakomelingen van deze hengst onder je dikke reet heb gehad dat je weet waar je over praat.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 17:39

Ik heb Rubiquil nog meegemaakt toen wij in Kootwijk op J/YR training waren. Was volgens mij in 97.

Ik kan me niets negatiefs van deze hengst herinneren, behalve dat ik hem in het echt iets klein vond. Maar toen was ie volgens mij 7 jaar.

En Laurens is een prima jongen. Maandag nog mee gesproken toen hij in Deurne langs was.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:01

Odie schreef:
Whahaha "ik ben vrij veel met
LAU
opgetrokken" iiiieuw ik moet echt kotsen van zulke uitspraken! Misselijk

Wauw BAR wat ben je toch een kenner, een echte insider, wat fijn dat jij Rubiquil tien keer in leven op een jeugdconcours heb gezien, nu kun je iedereen van exclusieve en zeer relevante informatie over die hengst voorzien, DANK-JE-WEL!!!!!!

Ook prettig dat je al zo ontelbaar veel nakomelingen van deze hengst onder je dikke reet heb gehad dat je weet waar je over praat.

AMEN!

Ps. Doen de foto's van je veulen het al weer? Knipoog

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:18

Odie schreef:
Barbara_m schreef:

Whahaha "ik ben vrij veel met LAU opgetrokken" iiiieuw ik moet echt kotsen van zulke uitspraken! Misselijk

Haha! Haha! Haha!

Lau
Hihihi, ik ken Laurens ook al járen, ben nog nooit iemand tegen gekomen die hem zo noemt.... Haha! Haha!

(Zelfs al zijn talloze vriendinnetjes niet... Knipoog )

Maar ach... Bloos

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:44

Die noemen hem LauRA Knipoog

Maar we dwalen af......

icecream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:39

Jammer dat iemand ze strijkplanken noemt. Bedoel je daar mee lang en stijf? Nou kan je vertellen dat mijn merrie alles behalve dat is. Dus vindt het niet zo netjes om alle Rubiquils over een kam te scheren.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 07:18

Ja inderdaad icecream, heb je gelijk in, slaat nergens op om ze over 1 kam te scheren.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:37

Dankzij die strijkplank van een Ollright zit Laurens nu wel in het A kader....

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:19

Haha! Ja...

Nou vind ik Ollright echt NIET mooi, maar een strijkplank kun je hem niet noemen, want met een strijkplank of surfplank of wat voor plank dan ook, beland jij niet in het A kader!!!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 08:21

Daarom..

Zijn er inmiddels al meer Radetzky's geboren?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:27

Kaja schreef:
:D Ja...

Nou vind ik Ollright echt NIET mooi, maar een strijkplank kun je hem niet noemen, want met een strijkplank of surfplank of wat voor plank dan ook, beland jij niet in het A kader!!!

Ja ok, maar we kunnen niet ontkennen dat ie een lange rug heeft.

Maar blijkbaar wel een functionele lange rug Haha!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:46

Idd Tyrza, al heeft een paard een iets afwijkende bouw als van het ideaalplaatje van het KWPN, dan nog kan het zo zijn, dat het paard zijn lichaam goed gebruikt en geen hinder ondervindt van zijn lange rug of lange nek (en voor sommige lange tenen)....

Lau vind ik overigens géén gehoor, niet voor een jongen en niet voor een meisje, dus laten we het gewoon op LauRENS houden, wel zo fijn voor hem...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:46

icecream schreef:
Jammer dat iemand ze strijkplanken noemt. Bedoel je daar mee lang en stijf? Nou kan je vertellen dat mijn merrie alles behalve dat is. Dus vindt het niet zo netjes om alle Rubiquils over een kam te scheren.

Icecreaaaam Knipoog als ik t goed heb heet jij naar ruby`s toch ??? Tong uitsteken (sonetta) Ze is de beste he Knipoog

gr jow

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:27

Het is dat ik de ruimte niet heb en al veel te veel paarden,maar anders waren er bij ons zeker nog een paar kleine Rubi's geboren.De merrie's waar ik mee gefokt hebt zijn zeker niet verkeerd(keur prestatie sport) en ster)maar hebben zeker geen makkelijk karakter.De kinderen van deze merrie zijn allebei leuke paarden om te zien kunnen lekker lopen en hebben bovenal een super karakter.Als we voor de gemiddelde ruiter fokken lijkt me dat het karakter toch ook wel een klein beetje belangrijk is en een meewerkend paard is toch ook wel fijn........... Tong uitsteken

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:07

FlairS schreef:
Het is dat ik de ruimte niet heb en al veel te veel paarden,maar anders waren er bij ons zeker nog een paar kleine Rubi's geboren.De merrie's waar ik mee gefokt hebt zijn zeker niet verkeerd(keur prestatie sport) en ster)maar hebben zeker geen makkelijk karakter.De kinderen van deze merrie zijn allebei leuke paarden om te zien kunnen lekker lopen en hebben bovenal een super karakter.Als we voor de gemiddelde ruiter fokken lijkt me dat het karakter toch ook wel een klein beetje belangrijk is en een meewerkend paard is toch ook wel fijn........... Tong uitsteken

Denk zelfs dat menig GP ruiter graag een paard heeft dat meewerkt en die hen niet in de steek laat.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:07

Afbeelding

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 13:11

Daar is het mooie veulentje weer!!!
is het een hengstje of een merrie?
en hoe hoog ongeveer?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:21

patjelisa schreef:
Daar is het mooie veulentje weer!!!
is het een hengstje of een merrie?
en hoe hoog ongeveer?

merrieveulen en aan de hoogte te zien met dat ze naast haar moeder staat is het zeker geen kleintje. Die is al meer dan 1 meter hoog.