Wat gemis... ook al weet je dat ze goed terecht komt, toch neem je afscheid van je vriendin.
Ik had echt gemist dat je haar ging verkopen en volg je niet op instagram dus heb het proces gemist. Maar snap je verdriet volledig.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-25 09:36
Dankjewel allemaal. Het id zeker niet om de hoek. Het is nog voorbij warschau. Even langsgaan zit er niet zomaar in. Maar misschien moet ik toch een keer een vakantie plannen die kan op.
Ze is vannacht vertrokken. Ze stoppen nog een keer waar ze even op stal kan rusten. Ik weet niet hoelang dit is. Misschien dat ze dan morgen ochtend aankomt? De nieuwe eigenaar houdt me op de hoogte
Het was ook nooit de bedoeling geweest om te verkopen. Het is ook echt mega snel gegaan. Ik had een bericht geplaatst dat ze beschikbaar kwam voor goed adres. En de volgende dag was ze al verkocht en was alles al rond
Kabayo
Geplaatst: 11-06-25 09:48
Ik snap het wel, ze is super knap. Ben ook altijd nigrante fan geweest. Heeft ook wel wat van onze merrie, al is nigrante mooier haha!
Enorme dikke knuffel met deze situatie Gelukkig treffen ze het wel met hun nieuwe plekje
Welke heb je nu nog? Wild thing, Rosa, sisi, white dream, odilia en zirkonia ?
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-25 10:59
Nigrante is een bijzonder paard. Ze zal altijd een plekje in mijn hart blijven houden.
Liezella staat bij gea. Wat ik heb begrepen willen ze haar nog niet kwijt Wild Thing en zirkonia de oudere dames. De zusjes sisi en Jazzy. Rosa en White Dream. Odilia gaat als het goed is ook naar een nieuw huisje. Finn het Palomino hengst veulen is onder voorbehoud verkocht. Shadow het valk hengst veulen heb ik het moeilijk mee om te verkopen. Het merrie veulen van zirkonia heb ik nog niet echt te koop aangeboden.
Ik ben opzoek naar een plekje in eigen beheer. Weide met stalletjes voor mijn oudere dames en jonkies. Maar valt niet mee hier in de buurt!
O wat vreselijk naar. Ik ken dat helaas dat het allemaal zo snel gaat. Moeilijk en tegelijkertijd vond ik het destijds ook wel fijn, want dan kon ik me niet bedenken. Ik had er maar 1, maar na faillissement na Covid (we hadden een winkel) kon ik pension ook niet meer betalen. Heel veel sterkte.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-25 13:31
Ze is zojuist aangekomen. Kreeg al een video van haar. Ze gaat zo lekker naar de wei. Het is moeilijk. Maar erg fijn dat het contact goed is.
Crazycat. Dat is ook een moeilijke tijd voor jullie geweest.
Ik ga me nu lekker focussen op White Dream en straks Rosa. White Dream is bij de osteopaat geweest dinsdag. Ik had al de indruk dat hij vast zat. Ondanks dat hij altijd zijn best doet. Dekken vergt echt veel. Ik moet daar toch echt rekening mee houden. Even iets minder onder het zadel. Maar tussendoor leuke minder belastende trainingen. Van de week voor het eerst met dubbele lijnen gewerkt. Dat pakte hij zo braaf op morgen weer rijden. Binnenkort komt er een onderlinge wedstrijd op stal. Misschien niet de beste voorbereiding. Maar we gaan gewoon een proefje proberen
chanicha
Geplaatst: 12-06-25 14:17
Wat fijn dat je een filmpje kreeg TS, doet je dan toch weer goed
White is echt een kanjer hoor
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-25 11:04
Er was gevraagd voor een topic over nakomelingen van White Dream. Deze dus gemaakt. Dus voor alle bokkers met met een nakomeling. Wees welkom. Natuurlijk ook zonder welkom [FA] White Dream
Gisteren in het verhaal van insta kwam Nigrante ook nog voorbij. Blij dat ze goed is aangekomen