Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annash schreef:Ik ben benieuwd! Hopelijk pakken je merries allebei in ronde 2.
Ik zag ook nog de discussie omtrent Connemara's - ik zou het zelf niet snel gebruiken, maar ik weet een jaar of tien geleden jureerde ik op het NK Connemara's en had ik Otto van Strijthagen in de ring... L2 geloof ik. Echt een gruwelijk fijne pony was dat toen.
Ik kreeg Noxville en Nashville van de Beekerheide nog aangeraden. Noxville lijkt de betere pony maar met zijn 1.52 skip ik, omdat ik ook al een KWPN-merrie gebruik. Had verder wel mooi gepast.
Annash schreef:Ik ben benieuwd! Hopelijk pakken je merries allebei in ronde 2.
Ik zag ook nog de discussie omtrent Connemara's - ik zou het zelf niet snel gebruiken, maar ik weet een jaar of tien geleden jureerde ik op het NK Connemara's en had ik Otto van Strijthagen in de ring... L2 geloof ik. Echt een gruwelijk fijne pony was dat toen.
Ik kreeg Noxville en Nashville van de Beekerheide nog aangeraden. Noxville lijkt de betere pony maar met zijn 1.52 skip ik, omdat ik ook al een KWPN-merrie gebruik. Had verder wel mooi gepast.
salatiga1995 schreef:Quir schreef:Jaa Nilay of Noxville!![]()
Zo blij dat ik een zusje heb!
Ook echt een fantastische moederlijn, His Royal Badness komt er ook uit.
Hele gave lijn! Ben ook erg fan
lailapri schreef:noxville lijkt me een fijne beweger, maar ik weet niet wat ik van het karakter moet denken.
Quir schreef:Jaa Nilay of Noxville!![]()
Annash schreef:Quir schreef:Jaa Nilay of Noxville!![]()
Ooh ik zie het in je profiel ja, moeder is v. Conrad! Leuk joh!
Noxville vind ik wel een fijne pony qua beweging. Goede standfoto heb ik nog niet gevonden. Voor mij te groot met zijn 1.52. Nilay is 1.48 blijkbaar, maar Noxville lijkt de betere beweger te zijn (op wat ik gezien heb). Van de Beekerheide zijn wel altijd fijne sportpony's, dat is wel bewezen.
Annash schreef:Noxville gaat imo het meest bergop van de drie (Nashville, Niloy). Jammer dat hij dan ook de grootste is. En bijzonder om te zien hoeveel Nilay en Noxville op elkaar lijken! Ook Nashville zie je goed terug ondanks dat daar een andere moeder achter zit. Maar volgens mij is dat met veel nakomelingen van Neptune wel.