Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zij is inmiddels alweer over de helft van haar dracht. Ik ben zelfs alweer een beetje vooruit aan het kijken naar het volgende dekseizoen. Natuurlijk heb ik in Moritzburg een paar goede kanshebbers zien lopen. Ik wil wel eerst onze eigen hengstenkeuring in februari afwachten voordat ik definitief keuzes ga maken.
Onze eerste wedstrijd hebben we ook alweer gehad en zondag staat onze tweede alweer gepland. Mega zin in!
). Ik ben alleen nog lang niet toe aan het fokken. Gek genoeg heb ik een zwaar warmbloed weten te vinden die toch wat stressgevoelig is en daardoor maagzweren wist te kweken. Inmiddels is dat genezen, maar is het voor mij nog even zoeken hoe ik haar stressniveau laag houd en haar toch van een groen paard naar een bomproof rijdpaard weet te ontwikkelen. Daar houd ik me voor nu mee bezig voordat ik aan fokken ga denken. Alle tips zijn welkom. 

. Elonia gaat er komend voorjaar nog eens bij, mocht nu alles goed verlopen natuurlijk. Veronia zou 2 jaar leeg blijven zodat ze de sport in kan.

leuk dat je hier mee komt kletsen ook
wat een buffel is dat ook al voor haar leeftijd.