Ik vond de Fellini en de Charmeur x Hitchcock vandaag de besten. Balen dat de Fellini niet door was.. En de reden vind ik toch vreemd, net als de Expression x Vivaldi. Je moet wel betalen voor zo'n bezichtiging, en van te voren is op basis van het papier al beslist dat ze toch niet door gaan.
Ik vond dat er een aantal redelijke "gewone" hengsten door mochten..
Verder vond ik het doodzonde van Improver. Hij beweegt misschien van die hele jaargang wel het allerbeste.. Ik laat hem er in ieder geval niet om staan
Improver tja, hij is ook nog maar 4 he, of nog niet eens. Ik vind dat helemaal geen raar gedrag eerlijk gezegd. Ik krijg wel de bibbers als ik ernaar kijk maar hij is niet gemeen, hij doet gewoon zijn eigen ding Denk dat je dan idd beter gewoon kunt kijken of je een rondje enigzins ontspannen kunt maken en dan maar afgroeten.
Hadden we uit dezelfde jaargang niet nog een die ook zo explosief was op het VO.
Ik denk toch echt dat ze wat minder sensibel gefokt moeten worden.
Getup
Geplaatst: 04-02-17 09:41
Ben blij, dat ik er niet bij reed, zou het doodeng vinden op n jonge hengst in zo'n omgeving hihi. Ze bleven wel allemaal braaf, zo dicht op elkaar af en toe. Vond er veel fijne hengsten tussen zitten, van de I jaargang, van wat ik op de filmpjes kon zien. oa Iconic lijkt mij echt n brave.
Natasja: dat was inderdaad n andere I. Die liep best lekker, maar dat gezwiep met die staart stoort me