Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat word de roepnaam?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mijn paarden hebben allemaal van dit soort lange namen. De meeste vinden het gaaf, maar snap dat er mensen zijn die meer van de gewone standaard namen houden, maar ik hou hier van

Dustinlover schreef:Cayenne, je weet toch ondertussen wel dat ik over de top benmijn paarden hebben allemaal van dit soort lange namen. De meeste vinden het gaaf, maar snap dat er mensen zijn die meer van de gewone standaard namen houden, maar ik hou hier van

Hopelijk blijft het nog even zo, want het kan in oktober en november ook al flink koud en nat zijn.
foto is niet zichtbaar (alhadikalgespiektopfb) 
Ik zit er nog aan te denken haar kwpn in te schrijven met alleen moeders op papier, maar moet even kijken hoe en wat er dan allemaal moet gebeuren
Dustinlover schreef:Ik zit er nog aan te denken haar kwpn in te schrijven met alleen moeders op papier, maar moet even kijken hoe en wat er dan allemaal moet gebeuren
Coloured schreef:Dustinlover schreef:Ik zit er nog aan te denken haar kwpn in te schrijven met alleen moeders op papier, maar moet even kijken hoe en wat er dan allemaal moet gebeuren
Niks, je kunt ze gewoon laten chippen aan moeders voet door het KWPN. Moeders heeft toch KWPN papieren? Dan hoeft er niks extra's te gebeuren. Vader wordt dan onbekend op het papier.