(maar gaat wel goed komen
)@debooy: Gefeliciteerd , je hebt echt een mooi paardje ..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
maar ligt natuurlijk aan hoe je paardje is!
Liefst opscheren en anders maar los.

Gimmick11 schreef:Ik hou ook niet van die kleine knotjes..., maar voor de keuring doe ik gewoon er tussen in.
Bovenop de hals ietsje groter, dan lijkt de hals wat zwaarder, en naar de oren en de schoft steeds iets kleiner. Wel naaien, dat vind ik mooier.
De staar is opgeschoren (helaas...) want dat vinden ze nou eenmaal mooier, stelletjes ouderwetse mannetjes, he![]()
Wij gaan met onze 5-jarige merrie:
Naam : Angie (stb)
Stokmaat : 1.75m
geb.datum : maart 2005
Turbo Magic x Contango
Hindo2 schreef:Ik laat de staart ook los.. vind opscheren niet zo mooi..
ik maak 's ochtends voor vetrek de bovenkant van de staart beetje nat, heel klein beetje gel erin en bandangeer m dan (wel zorgen dat de haren mooi liggen..) Op de keuring haal ik dan de bandages eraf en de staart ligt dan mooi plat.
Ik ga ook maar tussen een grote en een kleine knot in zitten! nog 3 dagen te gaan! ben zo benieuwd wat ze van dr vinden! Als ze maar in t stamboek word opgenomen vind ik het prima
en ster is ntuurlijk mooi meegenomen

Fiebie schreef:Gimmick11 schreef:Ik hou ook niet van die kleine knotjes..., maar voor de keuring doe ik gewoon er tussen in.
Bovenop de hals ietsje groter, dan lijkt de hals wat zwaarder, en naar de oren en de schoft steeds iets kleiner. Wel naaien, dat vind ik mooier.
De staar is opgeschoren (helaas...) want dat vinden ze nou eenmaal mooier, stelletjes ouderwetse mannetjes, he![]()
Wij gaan met onze 5-jarige merrie:
Naam : Angie (stb)
Stokmaat : 1.75m
geb.datum : maart 2005
Turbo Magic x Contango
Wauw wat een papier!!![]()
Echt heel erg gaaf zeg....
foto?

dankje!