Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) vandaag hadden we schrikparcours, wat we eigenlijk zowel adh als ohz probleemloos doorlopen hebben. Stond ook een grote partytent in de bak waar je als je erop zit bukkend onderdoor kan. Kwam er op gegeven moment een windvlaag onder dus dat hele gevaarte waait onze kant op. Maar Cadiz kneep welgeteld 1 tel zn billen samen en verder stapte ie gewoon aan de kant
hij is iig niet snel onder de indruk haha. Ga eind deze maand mn startpas aanvragen
.
Heb je nog meer wedstrijden op de planning staan?
Leuk paard en erg dapper!
. Wel forse spierpijn gehad maar hoort erbij! We gaan ieder weekend dat ik vrij ben op wedstrijd. Volgende week dinsdag en zaterdag weer springen. Ik probeer zoveel mogelijk weg te gaan om hem eraan te laten wennen zodat het kijkerige er wat meer af gaat. 
spring er niet mee dat durf ik niet haha! Ben daar echt een mietje mee. Heb wel net mn startpas aangevraagd
was echt heel blij en liep ook beetje verdwaasd naar voren haha, had ook leuk commentaar op de protocollen.
het had niet beter kunnen gaan
Gefeliciteerd.
Had de foto's al gezien. Ik heb het mss al eens gezegd, maar Cadiz lijkt me echt een heel tof paard
hoop dat je er nog veel plezier mag mee beleven
.
Ik heb mijn odermus van haar 5 jaar en ze is er dit jaar 8 geworden. En het verstand komt idd met de jaren, maar ook veel afwisseling zorgt ervoor dat ze gemakkelijker is geworden en zich minder snel druk maakt. Natuurlijk moet de winter nog en dan kan het weer omslaan… Geef je paard de tijd om aan alles te wennen en laat hem veel nieuwe indrukken opdoen