Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liss schreef:[De jury vond hem wel mooi langgelijnd, maar de gezonken bovenlijn en de lendenpartij waren minpunten dat was te zien in de afloop van de beweging. Verder was hij veel hengst, volgens hen.
wonderboy schreef:Onze Vivaldi x Sanremo is indd ook door.
T was echt een top dag. Zo gaaf om te zien dat hij zo goed liep.
En dan sta je daar met een grijns van oor tot oor die er niet meer vanaf te krijgen is..
Echt top!!
@ Sjoert.. Zou jij de foto's die je gemaakt heb willen PBen
Kunnen we er 1tje uitvergroten voor de eigenaar.
liss schreef:als iemand foto's heeft van Chico nr. 628 (Uphill X Flemmingh)
dan zou ik ze heel graag willen hebben, en mijn ouders ook
Fortuna22 schreef:EllyGesth ; heb je misschien ook foto's van de nr 673 (Voice x Beachboy)
(Sjoert al gevraagd)
EllyGesth schreef:liss schreef:als iemand foto's heeft van Chico nr. 628 (Uphill X Flemmingh)
dan zou ik ze heel graag willen hebben, en mijn ouders ook
Hallo Lis, ik heb foto's van hem, maar ik ben nog bezig om ze te bewerken, ik denk dat ze morgen wel geplaatst kunnen worden op http://www.oypo.nl/elge daar kun je ze dan bekijken.
EllyGesth schreef:Fortuna22 schreef:EllyGesth ; heb je misschien ook foto's van de nr 673 (Voice x Beachboy)
(Sjoert al gevraagd)
Ja daar heb ik ook foto's van, prachtig paard heb je daar, jammer genoeg galoppeerde hij veel toen hij voor los liep, maar achter de balken heb ik wel een paar goede draf foto's van hem, waarschijnlijk komen ze morgen op http://www.oypo.nl/elge. Het duurt wel even maar ik had zo'n 3700 foto's gemaakt dus dat is een hele klus om ze allemaal uit te zoeken en dan nogeens te verbeteren, ik probeer het in iedergeval zo snel mogelijk te doen, ik laat het hier wel weten als ze erop staan.
EllyGesth schreef:Wonderboy, jammer dat Chico niet door is het is wel een prachtdier het kon wel een broer zijn van Cash-Mora. Hij gallopeerde inderdaad wel heel veel, ik ben bezig met de foto's te selecteren en daar heb ik inderdaad maar een paar draf foto's van hem en 3 daarvan zijn aan de hand, maar je hebt het er in iedergeval mooi afgebracht met 4 van de 7 door naar de tweede bezichteging, proficiat.
wonderboy schreef:Ik iig niet .Jaa dat klopt, maar dit is nu niet het nieuws van de dag hoor. Geloof dat er al meerdere waren die dit wisten.