Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:liliputter schreef:Ik maak me nu heel veel zorgen
Hopelijk zijn er in het voorjaar andere ruiters
de johnson vind het ook niet erg fijn (sorry maar de ruiter lijkt wel een manege ruiter) voorbeeld van dressuur TRIXEN... handen hoog om kop omhoog te trekken en maar bijtikken van achter... hmzz dressuurDVD schreef:Ook Baron (Johnson x Sultan x Fresco) is tijdens een moment opname gefilmd.
De filmpjes zijn 'puur natuur', zonder knip en/of plakwerk.
gr.http://www.dressuurDVD.nl
weule schreef:liliputter schreef:Wat een vreselijke manier van rijden op de Johnson zeg
de anderen werden net zo gereden...... alleen van die staat het meest positieve erop, van de johnson het meest negatieve....
ceasario schreef:weule schreef:Toen de united X jazz op een dergelijke manier als de johnson werd getest liep hij ongeveer met 2 achterbenen naast elkaar te hupsen als een kangeroo... (of hij ging boefje doen)
Dus wie is dan het best bewerkbaar ?

essiesilly schreef:Gisteren, 16:26
het lijkt hier wel een dierenarts topic....
essiesilly schreef:dan verschillen we toch in mening... maar goed ben het idd met liliputter eens dat het 3 jarigen zijn en vandaar ook mijn eerdere opmerking: het lijkt hier wel een dierenarts topic....
ceasario schreef:essiesilly schreef:Gisteren, 16:26
het lijkt hier wel een dierenarts topic....essiesilly schreef:dan verschillen we toch in mening... maar goed ben het idd met liliputter eens dat het 3 jarigen zijn en vandaar ook mijn eerdere opmerking: het lijkt hier wel een dierenarts topic....
Vrijheid van meningsuiting.
Sjuimpje schreef:Ik kan ook wel genoeg negatieve dingen bedenken over het deze manier van voorstellen maar ik vind dat er ook wel een positief kantje aan zit. Het karakter laat zich zo goed beoordelen.