Ja klopt is nu tot 16:45 alleen reclame..5 minuten geduldHeb ik trouwens nr. 293 gemist?de sandro boy x voltaire..
Bij de stream van t KWPN zelf hoor wel een stem, maar met reclame. Bij horseview gebeurt er niks als k op Play druk.
WillemYntJee schreef:Horseview doet niks bij mij ?! Afgelopen zaterdag heb ik geprobeerd even wat te zien van de NRPS hk, maar bij mij deed ie ook niets. Via de site van het KWPN doet alles het altijd wel. Misschien moet je dat proberen.
anneliesdj schreef:Waarom is dit in het Engels?? We wonen toch in NL??dit is speciaal voor de buitenlandse gasten
Eh? En de nederlandse gasten dan? Is het hele kwpn college in het Engels? Ze mogen ook weleens op hun uitspraak oefenen...
anneliesdj schreef:Eh? En de nederlandse gasten dan? Is het hele kwpn college in het Engels? Ze mogen ook weleens op hun uitspraak oefenen...helemaal in het engels ja. zodat ze meer inzicht krijgen op t KWPN.
anneliesdj schreef:Aangespannen rijden.Ohw, daar ben ik niet in thuis, dus wrs vandaar Die mensen hadden echt wel eens op de uitspraak mogen trainen zeg