Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Zsazsa_ schreef:Wij vonden ampere ook heel leuk, maar mijn merrie is flemmingh. Dus die viel al af.
Daarom zjn we voor Zjengish Khan gegaan, Tevens ook omdat mijn merrie meer front mag hebben. En daar kan ampere weinig aan verbeteren.

anneliesdj schreef:Ik vind zijn rug niet heel geweldig en zijn voorbenen zijn idd niet lekker. Voor de rest een leuk paard.
ART_UMA schreef:Als ik zo wat zoek, zijn er toch wel een aantal goede zonen van Rousseau beschikbaar gekomen. Nu ben ik zelf wel een fan van lijnennteelt en met mijn merrie van Metall zit ik daar ook een beetje naar te kijken (nog lang geen keus hoor), maar ik wil graag horen wat jullie van de volgende rousseaus vinden:
Ampere (Rousseau x Flemmingh x Amor x Farn x Rigoletto x Amor)
Zenon (Rousseau x Whinny Jackson x Darwin x Sultan x Amor)
Zjengis Khan (Rousseau x Rubinstein I x Donnerhall x Argentinus x Prinz Miro x Furioso II)
anneliesdj schreef:Hoezo niet veel aan? Je vind hem niet bijzonder?
misterA schreef:enkijk met veel ongeduld uit naar de drie veulens, die we van hem verwachten.
Sjoert schreef:Ik denk dat je met pas moet beoordelen als de youngsters onder het zadel zijn.

misterA schreef:Als veulens niet willen "aangalloperen",dan wordt daar blijkbaar heel negatief naar gekeken.
Het zegt mij niet zoveel. Zelfs met vrij bewegen geeft het nog maar beperkte informatie.
Het gaat er uiteindelijk om wat een paard onder het zadel laat zien.
Rousseau kreeg in het verr.onderzoek een 8, evenals Z.Khan. Zenon een 8,5 en Ampere zelfs
een 9 (of 9.5?). Die heeft een galop om van te dromen.
misterA schreef:Sjoert schreef:Ik denk dat je met pas moet beoordelen als de youngsters onder het zadel zijn.
Welke youngster?