Het was trouwens Jeddah waar ik die leerdag van had...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Royaltjuh schreef:Er bestaan geen bonte welshpony's... Ken ook wel mensen die zeggen dat ze een welsh hebben en dan aankomen met 'n bonte. Miss 1 met welshbloed maar iig 1 zonder papier.
@ Joto: Paard kan wel een paspoort gekregen hebben via het welsh stamboek. Zij geven ook paspoorten uit aan niet-welshen nl. Dat betekent nog niet dat het een Welshpony is, dan zat er wel papier bij.
YWC schreef:Ik heb de website met de 'bonte' Welsh mountain ponies teruggevonden.
http://www.thepromisewelsh.com/index.htm
Zowel onder 'stallions', als onder 'mares' vind je 'splashed white' ponies terug.
had niet doorgelezen

. 
CSAArabians schreef:Misschien een domme vraag en weet ook niet of hij hier in dit topic hoort, dus alvast excuses mocht ik hier helemaal verkeerd zitten.![]()
Ik heb als opfokmaatje voor ons Arab veulentje een Welsh A hengstveulen gekocht met twee prachtige blauwe ogen, maar is dit eigenlijk wel toegestaan bij de Welsh?
Pony is verder bruin, drie witte benen en gezegend met een mooie brede bles en voorzien van een volledig Welsh papier.
Vader: Foxhunter Pantheon en zijn moeder is een dochter van: Springbourne Herian
edit: afstamming toegevoegd.
YWC schreef:Ik meen ook eens ergens gelezen te hebben, dat blauwe ogen bij de Welsh afkomstig zijn uit de oudste bloedlijnen.
IcePrincess schreef:Die plaatjes zijn voorbeelden, deze komt het dichtst in de buurt van nummer 6 bij Splashed white. Maar Warbonnet heeft er ook sabino bij (zie de rafelige aftekening op zijn achterhand) dat versterkt het wit nog meer.
Maar zijn wit komt duidelijk vanaf de onderkant, welk bontpatroon zou jij er dan in zien?
Aftekening van mijn pony staat er ook niet bij, maar hij is ook gewoon SW (en ook met sabino)
stef schreef:YWC: Topic is verplaatst op basis van mijn tem van een poosje terug.
Daarin heb ik aangegeven dat dit topic inmiddels niet meer over specifiek welsh pony's gaat, maar eigenlijk een redelijk algemeen bont topic is geworden.
Je bent niet de enige die baalt dat we geen kleuren sub krijgen, maar je betoog wordt een beetje vervelend.....