Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pipi schreef:Ik wil geen roze hoevenlak,glittertjes en diamantjes
,zie haar al lopen met een halster met diamantjes,tss,ze zou er nog trots op zijn ook..Yenneke schreef:Fem, dierenbeul! Dat doe je het arme kind toch niet aan?!![]()
![]()
Pittige tante hoor! En heb weer genoten van je foto's!

Liezel1 schreef:woeiihhh, als dat haar reactie is op het halster, dan moet degene die haar zadelmak gaat maken een goede levensverzekering afsluiten!!
Neehoor, geintje... mooie foto's! ennuhh, mevrouw weet nu dus al precies wat ze wil en wat niet....
,hahah,dat er een koppie op zit is inmiddels wel duidelijk,maar t is een geweldig veulen om naar te kijken,en heerlijk zo'n karaktertje 
Jaimyliefje schreef:wauw! ik ben echt verliefd op Doutzen!
met boktveulen verkiezing van dit jaar stem ik op haar denk ik
jaaa,doutzen als boktveulen
kimmie261 schreef:Liezel1 schreef:woeiihhh, als dat haar reactie is op het halster, dan moet degene die haar zadelmak gaat maken een goede levensverzekering afsluiten!!
Neehoor, geintje... mooie foto's! ennuhh, mevrouw weet nu dus al precies wat ze wil en wat niet....
haha,nou paola...je leest het![]()
,hahah,dat er een koppie op zit is inmiddels wel duidelijk,maar t is een geweldig veulen om naar te kijken,en heerlijk zo'n karaktertje

Mexxuna schreef:Fem!! Ik kom 'm nu stelen!!!![]()
![]()

Mijn humeur wordt gelijk een stuk beter.
Geweldig hoe ze het probeert af te krijgen je commentaar erbij geweldig