Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
qt_shetties schreef:Ik wordt zó ongelovelijk moe, kwaad en chagerijnig van mensen die óf flauwe grappen maken "goh wat een grote hond heb jij", of mensen die minderwaardig doen over shets/mijn pony.
Ingmar_ schreef:Ik ben ook een jongen én ik loop met een Shetlander. Ze kijken vaak heel raar.. Soms ook van die wielrenners. En dan zeggen ze wat van mijn rijbroek

JuLtJeUhH schreef:Ingmar_ schreef:Walchelijk! Daar kan ik echt zoo boos om worden!
Vorig jaar mei hadden wij hier een paardentandarts, één of andere Brit die Nederlands probeerde te praten, maar die was gewoon hartstikke vriendelijk tegen mijn nogal geduldloze ponyGewoon een volwaardig paard in zijn ogen, net als bij mij!
Mijn smid doet ook zo tegen mijn shet, dat vind ik echt tof!
capopjekop schreef:Ik kan er niet wakker van liggen. Soms denk ik wel bij mezelf verzin eens wat nieuws, je bent nummer 396 die dat zegt, maar ik word er niet chagerijnig van. Als mensen mijn pony's minderwaardig vinden, moeten ze dat vooral denken, ik weet wel beter
ik word er zo moe van.
hahaha