Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
krackertje schreef:Bovenstaande staat los van het feit dat sprakeloos dacht te weten hoe dat wij zaken hadden gedaan, zeker weten dat sprakeloos daar niet bij is geweest.
specialb schreef:zit te denken over de merrie uit DONNERHALLxWELTMEYER ,alleen is dat commercieel gezien betreft kleurvererving wat minder,maar ja het gaat over iets heel anders dan dat he,goed exterieur en beenwerk is de hoofdzaak.
Even nadenken nog,heb nog even de tijd,haar veulen wordt pas verwacht eind April.
modie schreef:Gaat die misschien toch naar Duitsland!
sprakeloos schreef:modie schreef:Gaat die misschien toch naar Duitsland!
Die erkenning in Westfalen en Oldenburg is meer een kwestie van één telefoontje met het juiste contact....
Die erkenning in Westfalen en Oldenburg is meer een kwestie van één telefoontje met het juiste contact....
snoepie12 schreef:En .... zijn ze al geboren ondertussen ?
Mijn merrie is hengstig en heb nog steeds geen keuze gemaakt ...
Nu hebben ze me weer gezegd niet met Zambuka te dekken omdat hij lucht zuigt ?
Rachral schreef:Tijdens de hengstenshow bij de IJzerenman in Weert liep hij goed! Goede draf en galop waarbij hij liet zien goed te kunnen schakelen. Alleen van zijn stap was ik niet onder de indruk, te weinig door het lichaam. Het is een mooie hengst waarvan enkele goede uniforme veulens werden gepresenteerd die op hun vader leken.