Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb er echt een leuke week gehad.
Geen idee meer wat haar naam was, een grijze merrie die het jaar erna op hun site te koop stond.
Alrissa schreef:Volgens mij was het wel zo dat ze failliet waren, dat ze eerst naar Duitsland zouden, maar nu toch hier gebleven zijn....
Mijn vriendin heeft een pony van de Besmaninck Hoeve gekocht: Donna.
Ook heeft ze van Donna en Dux een veulen...
maline schreef:Is dat al lang geleden dat ze die kocht? Voor de verhuizing uit Ommen?
LauraMc schreef:maline schreef:Is dat al lang geleden dat ze die kocht? Voor de verhuizing uit Ommen?
Donna stond ook in Langedijke dus ik denk het niet. Leuk paardje trouwens, heb er ook nog op gereden.
Geeft hij nu ook nog lessen op de locatie waar ze nu zitten? NinaJajaja schreef:Houden ze nu nog steeds kampen of niet?
En zoja, kan iemand misschien vertellen wat je ongeveer doet? Hoelang je rijd per dag enzo?
x
LauraMc schreef:NinaJajaja schreef:Houden ze nu nog steeds kampen of niet?
En zoja, kan iemand misschien vertellen wat je ongeveer doet? Hoelang je rijd per dag enzo?
x
Ze hebben zeker nog kampen, hoewel ze niet zoveel ruimte hebben voor veel personen. De groepjes zijn dus max 8 personen groot.
Je rijd ongeveer 2 uur per dag. Één keer 4 uur, dat is met een picnick tussendoor. Je gaat ook een middagje shoppen in één van de omliggende steden. Verder leer je er echt ontzettend veel van Gerrit en als je geluk hebt ook Jan Sander.
Ik zou zeggen, mail ze even voor meer informatie!
Ik zag ze inderdaad in Langedijke staan toen.