Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tolstoj schreef:Ook ik op Okidoki gestemd. Als het publiek zo overduidelijk kiest voor Okidoki weet ik niet of de jury om hem heen durft te stappen.
daniella74 schreef:Okidoki natuurlijk.
Vraag mij alleen af of het KWPN zo sportief zal zijn om hem ook echt de titel toe te kennen.
sarabande schreef:Tolstoj schreef:Ook ik op Okidoki gestemd. Als het publiek zo overduidelijk kiest voor Okidoki weet ik niet of de jury om hem heen durft te stappen.
Je mag ook stemmen voor al je familieleden zolang die maar een ander tel nummer en E mail adres hebben
daniella74 schreef:Denk dat Sarabande gewoon erg benieuwd is hoe het KWPN zich uit deze voor hun nogal genante positie gaat redden. Ik ga zo even stemmen namens de rest van de familie
.
daniella74 schreef:Okidoki natuurlijk.
Vraag mij alleen af of het KWPN zo sportief zal zijn om hem ook echt de titel toe te kennen.
misterA schreef:daniella74 schreef:Okidoki natuurlijk.
Het kwpn nomineert toch de paarden? Zo sportief is het kwpn dus wel.
Als Zoer nu maar niet voor nieuwe verrassingen zorgt dan komt het nog tot een happy end.
Maar Okidoki moet nog wel even gekozen worden.
De uitslag staat echt nog niet vast, een onderschatting van de andere genomineerden, lijkt mij.
nina88 schreef:Ik heb (in tegenstelling tot iedereen hier) op Painted Black gestemd. Ik vind het echt een wereldpaard!
Okidoki uiteraard ook, dus die mag van mij ook best winnen
Waarom denken jullie allemaal dat het KWPN niet wil dat Okidoki wint?
daniella74 schreef:Denk dat Sarabande gewoon erg benieuwd is hoe het KWPN zich uit deze voor hun nogal genante positie gaat redden. Ik ga zo even stemmen namens de rest van de familie
.