Hij wil wel graag alles zien en hij kan hyper rondtrippelen maar hij blijft wel bij me. Op zo'n moment probeer ik hem gewoon bezig te houden en zijn aandacht weer bij mij te krijgen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar goed wat wil je met 3,5 jaar..
sannev schreef:Raheem is best cool, heeft af en toe zijn grapjesMaar goed wat wil je met 3,5 jaar..
Aan de hand gaat ie achter ons lopen als er iets engs is
Als Raheem schrikt dan vind ie het ook een mooi moment om even te showen.....

) Maar ze liep wel zonder probleem over een zeiltje en overvliegende helicopters is ook geen punt. Een andere merrie kon echt helemaal niets boeien, als ze aan het werk was, was ze daar mee bezig, was ze helemaal op jou gericht. Weer een andere merrie (die ik eerder had gereden) Was bang voor bomen, struiken, wandelaars, paaltjes, fietsers, ga zo maar door. Die keek overal en nergens op buitenrit en in de bak (zij was straight egtptian).
' paarden (dat vindt het betreffende paard van zichzelf hoor
). Dan moet het ukkie voorop langs de enge opstakels. Zelfs beginners gaan op haar naar buiten het bos in. CZpaint_av schreef:Mijn merrie is tijdens het rijden nergens bang of schrikkerig voor. Ideaal paard zeker als je naar buiten gaat met andere 'grote stoere' paarden (dat vindt het betreffende paard van zichzelf hoor
). Dan moet het ukkie voorop langs de enge opstakels. Zelfs beginners gaan op haar naar buiten het bos in.
maar dat is gewoon zijn karakter. En daar ben ik erg blij mee!
).
), maar gaat er dan toch dapper langs of door of wat dan ook.