Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Evaa_ schreef:Ja wel eens gedaan.
Ik had verzorgshetlandertjes, en ik was ja 10 of 11 , en toen reed ik er wel op, maar eigenlijk kon het al niet meer. Ik woog niet meer dan 40 kilo, maar toch. Nu ik er op terug kijk vindt ik het wel erg sneu, maarja dat wist ik toen niet he..

superwoman schreef:Nooit gedaan en vind het ook echt dierenbeulerij wanneer iemand het wel doet.
Puur egoisme om het wel te doen, terwijl je beter weet of beter kán weten!
Narya schreef:superwoman schreef:Nooit gedaan en vind het ook echt dierenbeulerij wanneer iemand het wel doet.
Puur egoisme om het wel te doen, terwijl je beter weet of beter kán weten!
Ik denk dat het gewoon onwetendheid is. Zo wist ik als 10-jarige echt niet dat je te groot kon zijn voor een paard. Niemand vertelde mij dat en er was ook geen bokt. Mensen denken omdat Shetlanders het best aankunnen qua gewicht, dat het qua lengte ook geen probleem is.

Fjord_Shet schreef:Wij geloven er geen zak van
Fjord_Shet schreef:Dat kan misschien zijn omdat de meesten in de beugels hangen met opstappen, maar dat doe ik bij mijn shet niet, omdat ik makkelijk mijn been erover heen kan slaan.
Ik voelde me echt zo'n reus op een shet. Ik had wel het geluk dat ik niet zwaar was maarja, als je te groot bent breng je ze gewoon uit evenwicht. Ze waren wel lekker eigenwijs met rijden, maar groot is eigenlijk toch meer mijn ding 
Was toen jaar of 4 oud, was op vakantie

Ingmar_ schreef:Fjord_Shet schreef:Dat kan misschien zijn omdat de meesten in de beugels hangen met opstappen, maar dat doe ik bij mijn shet niet, omdat ik makkelijk mijn been erover heen kan slaan.
Ik weet dat je zelf zegt dat je te groot voor haar bent. Maar te groot, je geeft het zelf aan in je profiel, dan kan het niet meer. Net als dat je te veel huiswerk hebt, dan doe je dat ook niet meer..
Citaat:Hoezo, ik geef het zelf al aan in me profiel.
Het maakt me verder ook niet uit dat jij/jullie mij te lang vinden voor Joska, ik vind dat het nog wel kan, niet omdat ik perseé moet rijden, maar omdat ik gewoon weet dat het kan, ik denk niet dat het schadelijk is, dat de mensen van bokt nou denken alles beter te weten!
Het ziet er misschien niet mooi uit, maar ik vind het wel kunnen, aub geen onzin meer uitkramen, ik blijf er op rijden, omdat ik vind dat het kan (ben trouwens niet de enigste), klaar.

Fjord_Shet schreef:maar omdat ik gewoon weet dat het kan, ik denk niet dat het schadelijk is