Santvoortje schreef:Volgens mij hebben ze onze Trento B x Jazz ook opgegeven. Heb hem al een tijdje niet gezien dus ben benieuwd of hij er klaar voor is.
Nog al een Trento!!
Die komen er echt heel veel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santvoortje schreef:Volgens mij hebben ze onze Trento B x Jazz ook opgegeven. Heb hem al een tijdje niet gezien dus ben benieuwd of hij er klaar voor is.
asjemenou schreef:Santvoortje schreef:Volgens mij hebben ze onze Trento B x Jazz ook opgegeven. Heb hem al een tijdje niet gezien dus ben benieuwd of hij er klaar voor is.
Nog al een Trento!!
lucas03 schreef:Nog al een Trento!!
LJB schreef:In ieder fokadvies van het KWPN werd Trento toch ook geadviseerd? Ben benieuwd of van die adviesen dan nu resultaat geoogst kan worden.
mbkaatje schreef:Mooie hengst hoor Kajanus. Ik ben benieuwd naar je andere hengst.
Kajanus schreef:mbkaatje schreef:Mooie hengst hoor Kajanus. Ik ben benieuwd naar je andere hengst.
http://i86.photobucket.com/albums/k116/ ... 1193000897
Adriana schreef:Wie zou je het beste kunnen mailen voor de nakomelingen van een hengst??? Ik zou graag willen weten wat er van Corland is aangemeld...
bungie schreef:15 dec. Aris : Kojak x Burggraaf x Amor
Aimee schreef:*snik*
Geen Weyden![]()
Sannah schreef:ik zal wel voor je kijken of ie nog ergens in de moederlijn voorkomt
LuvdaTossa schreef:Heeft al iemand het boekje?
anneM_Ajax schreef:Die Sandreo heeft iets in zn koppie dat mij niet aanspreekt. Wat weet ik niet maar maar goed, 't koppie gaat het toch om