Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
shan schreef:Arie leest wel mee hoor.
Born2BCrazy schreef:Sja de namen..
Neem aan dat ze die al hadden..![]()
Ik ga denk ik ook voor astrid, als ik zo op deze foto's afga.
mbkaatje schreef:Leuk topic, ik ga het ook volgen.
Op dit moment is Astrid wel de favoriet, qua type en beweging. Maar Anky kan alleen maar meevallen. Ze is veel te zwaar en volgens mij wordt het straks een heel ander type. Hoewel ze als veulen ook al een beetje een onderhals had.
Anky doet me heel erg aan mijn eigen merrie denken, op dezelfde leeftijd. Ook veel te dik, er was weinig aan. Uiteindelijk is ze heel makkelijk ster geworden.
shan schreef:Anky zou best nog wel eens mee kunnen vallen, zo te zien is ze nog hard aan het groeien en ik vind haar beweging veel kracht uit stralen. Als het babyvet er een beetje af is....
Ze heeft idd niet het chiqueste hoofd van de wereld maar wel uitstraling.
Hals komt wat diep uit de borst en zou meer lengte mogen hebben (valt misschien mee als ze minder vet is) maar het model staat me wel aan.
(zo, ik dacht, laat ik het eens voor Anky opnemen)
misterA schreef:Born2BCrazy schreef:Sja de namen..
Neem aan dat ze die al hadden..![]()
Ik ga denk ik ook voor astrid, als ik zo op deze foto's afga.
Astrid = goddelijk, mooi.
Anky = Krack x Partout.![]()
????
Patriciavt schreef:Ah joh al noem je ze stro en hooi
sarabande schreef:Bij een soap horen vriendjes![]()
![]()
Worden ze volgend jaar gedekt en zo ja welke hengsten hebben jullie in gedachte?
Patriciavt schreef:shan schreef:Anky zou best nog wel eens mee kunnen vallen, zo te zien is ze nog hard aan het groeien en ik vind haar beweging veel kracht uit stralen. Als het babyvet er een beetje af is....
Ze heeft idd niet het chiqueste hoofd van de wereld maar wel uitstraling.
Hals komt wat diep uit de borst en zou meer lengte mogen hebben (valt misschien mee als ze minder vet is) maar het model staat me wel aan.
(zo, ik dacht, laat ik het eens voor Anky opnemen)
Ze hoeft nog niet te worden weggerold hoor
IRL valt ze best wel mee eigenlijk, ze is echt niet dikAstrid is een heel ander type paard, veul slanker gebouwd en dat vertekend misschien het beeld ook wel een beetje
Maar 1 feit, het zijn beide prachtige paarden
sarabande schreef:Misschien is het leuk als Cute de foto neerzet die ze vorig jaar plaatste met de vraag wat vinden jullie van mijn 2 1/2 jarige en vervolgens de foto van de NMK merrie die dat werd.
Indertijd zei ik daar kan ik geen zinnig woord van zeggen ze veranderen zo na de laatste winteruitgroei en vervolgens de training. Dat bleek een understatement![]()
.
Pletje123 schreef:@Amaze: dit was het topic denk ik..? maar de foto's doen het niet meer.. Cute @ [ITP] Mooie foto´s van mijn knappe 2 jarige merrie V. San Remo