TICKELS schreef:Helaas voor Nederland, hij komt NIET op de hengstenshow van van Uytert en mag maar 80 merries dekken dit jaar....
Interessante merrie aanparen, en je hebt gegarandeerd een topprijs op een veulenveiling volgend jaar...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TICKELS schreef:Helaas voor Nederland, hij komt NIET op de hengstenshow van van Uytert en mag maar 80 merries dekken dit jaar....
Adriana schreef:Misschien dat dat wel in de Verbandscatalogus staat, jonge hengsten hebben daar altijd een dekbeperking. Ik gok zelfs dat het wereldwijd is...
Ik hoop hem dit weekend wel te zien

Carri schreef:dat het Holsteiner verband hem beperkt wil inzetten, kan ik geloven, maar Schockemohle en Van Uytert zullen zich daar niks van aantrekken. Het enige wat voor hen telt is het geld dat terugverdiend moet worden.
.....wat een paard is dat!Ook ik geloof dat Diorado niet onder ogen komt van de Kwpn commisie!Aub keiharde woorden.
terug gekeerd uit den Bosch die hengsten rubriek 1.40 was werkelijk een aanfluiting!
ons als kwpn serieus nemen als er zòn drollen
van hengsten komen en er uiteindelijk maar 2 foutloos lopen met geluk!
besita schreef:Welkom in de wereld dat prepareren heet Montender![]()
![]()
Holsteiners hebben in de meeste gevallen lomp veel vermogen en die kan je "klaarmaken" voor de show dat veel machtsvertoon heet en gaan ze vaak tot bovenin de staanders bouwen
neem jij die vrijspringfilmpjes van Zangersheide als goed vb ???arme jij ..lijkt wel of ze thuis vuur op de balken hebben gezet
een Caretino uit de lijn van Berlin die zijn kaak had gebroken. Diarado liet men niet vrij springen, hij liet zich bijzonder rittig onder het zadel zien!
montender78 schreef:Vergis jullie niet dat als er een verband een paard klaar kan maken dan is het het Holstein verband!
Die mensen kunnen het beste uit een paard te boven halen en daar kunnen wij van het KWPN noooit! aan tippen! Montender78
besita schreef:Dus je geeft me gelijk ..er staat veel te koop met een fenomenale stamnummer maar meestal een klein vertakt stukje waar weinig goeds uitkomt ...
Gekeurde hengsten komen meestal wel uit een stukje om van te snoepen
Mijnheer Haep ken ik persoonlijk ...wij zaten samen met zijn dochter in het Belgische jeugdteam ..Als je hem spreekt van onze Crocodile Dundee -de Capitol - dan gaan zijn oogjes fonkelen
en het is Jack Remijnse
feincera schreef:En Diarado, dat blijft in mijn ogen gewoon een tot ongekende proporties opgeblazen hype. Ok, een heel goed springpaard (toen op de keuring toch), goed gefokt, en zijn kleur is ook mooi. Maar vanachter niet sterk genoeg, en zijn bewegingen zijn gewoon. En zaterdag onder de man was het echt helemaal niks. Geen vaderdier, gewoon een braaf zwart paardje. En ik ben echt niet de enige die zo negatief is hoorRondom mij hoorde ik zaterdag ook niet zo'n positief commentaar
ceasario schreef:Hij is inderdaad beperkt.![]()
Nog al overbouwd als je ziet dat hij achter in een gat staat.
sprakeloos schreef:ceasario schreef:Hij is inderdaad beperkt.![]()
Nog al overbouwd als je ziet dat hij achter in een gat staat.
Net zoiets als deze, nietwaar?![]()