Exterieurbeoordeling deel 3 DE MIDDENHAND

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 02:10

Weer het paardje van chantal. Het valt mij op dat degenen die normaal reageren dit nu niet doen, jammer hoor. Ook hier de aantekening dat en face gemakkelijker geweest was. Omdat het paard voor lager staan als achter is niet goed te zien of de rug niet te lang is, zo lijkt het wat lang, maar wel mooi gesloten en een goede aansluiting schoft schouder.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 08:53

chantal1 schreef:
Afbeelding

Ga jullie gang

geen duidelijke foto, maar zoals het paardje hier staat:
hoofd-halsverbindin is niet te zien
hals wel voldoende verticaal, maar lijkt kort
schouder lijkt vrij steil, paardje staat onderstandig
Ik vermoed direct achter de schoft een knikje in de hals, maar kan het nu niet goed zien Knipoog
Schoft is lang, en heeft ook wel behoorlijk wat hoogte
Rug neigt naar strak lijkt het wel
Lendenen zijn normaal
kruis is hellend, en lijkt zo ook lang
Voorbenen onderstandig zoals ik al gezegd had, maar lijkt ook toontredend te staan bij de hoeven (lastig te zien zo, kan ook van de niet scherpe foto komen)
Voor lijken de koten vrij lang, normale stand,
Achter lijken ze weer kort (mag je eigenlijk niet over oordelen, alleen voorkoten wordne beoordeeld)
Achterbeen lijkt zo wat steil (recthsachter tenminste), maar ik vind dat niet ecth te beoordelen zo.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:07

sarabande schreef:
Weer het paardje van chantal. Het valt mij op dat degenen die normaal reageren dit nu niet doen, jammer hoor. Ook hier de aantekening dat en face gemakkelijker geweest was. Omdat het paard voor lager staan als achter is niet goed te zien of de rug niet te lang is, zo lijkt het wat lang, maar wel mooi gesloten en een goede aansluiting schoft schouder.

Tja, niet geliefd he Haha!

Ik heb gezocht en gezocht, maar geen betere foto kunnen vinden. Ik heb er nog wel een van de Ulft maar die is zo ontzettend groot dat dat echt niet opschiet.
Ik heb gisteren een paar foto's geschoten misschien dat er daar een geschikte tussen zit.

Bedankt germie!