Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Maar blijft gewoon de vraag waarom zij paarden met veel wit om het oog als niet betrouwbaar bestempelden.
Troef schreef:Citaat:Maar blijft gewoon de vraag waarom zij paarden met veel wit om het oog als niet betrouwbaar bestempelden.
Franse paarden en vooral vossen laten nogal eens het wit van de ogen zien.
En Groningers niet.
Zou het niet de eeuwige tweestrijd geweest zijn
tussen noord en zuid.
En kan het mischien zo zijn dat die groninger zei ik moet die knollen met dat wit in de ogen niet.
Bedoelend het VLN paard.
FlairS schreef:Nee hij moest gewoon werken.Je kunt alle antwoorden natuurlijk in het belachelijke trekken.Zijn onze paarden niet slaafs dan?Ik denk dat die ''boeren'' dichter bij hun paard stonden dan wij nu doen.Ze waren er veel te afhankelijk van.Ze hadden hun paard nodig voor het werk en dan moesten ze ook gewoon goed in hun kop zijn.
Troef schreef:Citaat:Stap bij ons de wei maar eens in, loopt er een koe bij die het witte van zijn ogen laat zien. Maken dat je weg komt want ze maakt je af!!!
Ja kunst, ga je rennen gaan zij ook rennen.
De jij verraad angst.
---------------------------------------------
Ik heb ook zo'n ogen.![]()
Veel mensen krijgen angst en andere gaan het kontakt aan.
En dat zijn de mensen van de uitdaging. daar houd ik wel van.
Zo ook met die paarden.
Tiffy schreef:Adriaan van der Goor: "We zitten nu in elk geval vier weken aan de quarantaineperiode vast die de RVV verplicht voor het invriezen van sperma dat voor buiten Europa geschikt is. De komende weken kunnen we dus geen kant op. Maar we hebben zelf altijd zoveel plezier gehad aan de sportloopbaan van het paard, dat we hopen dat er een weg wordt gevonden om het invriezen van het sperma te combineren met wedstrijden. De hengst is fit! In dat geval hebben we de tweede helft van het wereldbekerseizoen nog achter de hand. Dat hebben we ook Coby laten weten."
(CvA, overname zonder bronvermelding verboden)