Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:zeker potentie voor het hoger dressuurwerk (subtop)

Remember schreef:tita schreef:zeker potentie voor het hoger dressuurwerk (subtop)
Ik vind dat soort 'link' om te voorspellen bij een paard waar nog nooit iemand op heeft gezeten. Ok, exterieur kan dan misschien erg goed zijn en de beweging los ook erg aansprekend, maar je weet dus niet of hij wel bewerkbaar is en wat voor gevoel hij geeft onder het zadel. Denk dat je dat soort uitspraken voor je zou moeten houden tot zo'n diertje goed onder het zadel is en je de progressie kunt beoordelen. Niet dat je dán met zekerheid een uitspraak kunt doen, maar dit is wel heel veel giswerk! In de (sub)top zie je ook zat paarden rond lopen die écht de schoonheidsprijs niet verdienen, en sommige PAVO toppers zie je nooit meer terug!

Sammie schreef:Opwaarts gebouwd is gewoon weer een of andere kreet die verzonnen is omdat het wel leuk klonk.
tita schreef:Schuine schouder hoe bedoelen jullie?

Citaat:Topsporters vragen om bloed.
Rhodos schreef:Ik ga nu misschien een hele blonde vraag stellen: Wat is een dragend skelet?
tita schreef:Handelstallen daar begin ik niet meer aan je wordt belazerd waar je bij staat.
Rhodos schreef:ArieIs er iemand die mij hier antwoord op kan geven?

Rhodos schreef:Rhodos schreef:Ik ga nu misschien een hele blonde vraag stellen: Wat is een dragend skelet?
Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven?

creool schreef:tot op heden vond ik dat je aardig zinnige uitspraken had Arie, tot deze..
Wat maakt het nu uit welk naampje het beestje heeft gekregen?
Noem mij eens een bekend giraffemodel? Volgens mij valt het namelijk allemaal nog wel mee. Heel veel staat en valt met de ruiter.
Citaat:trek een horizontale lijn door het paard(ongeveer midden van paard). de hoek die het schouderblad maakt met de horizontaal bepaalt of het een schuine of steile schouder is.