Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
phoenix4ever"]
[quote="Troef schreef:Hij is vos vergeet dat niet.
Zannekin"]
[quote="sarabande schreef:b.v. wat is een dressuurhengst. Hier zagen we al dat Ahorn dressuurpaarden op topniveau geleverd heeft.
fabienne"]
[quote="phoenix4ever"][quote="Troef schreef:Hij is vos vergeet dat niet.
fabienne schreef:Lang geleden??????? Ahorn is in 1999 overleden, dus dat valt wel mee. Er lopen verschillende Ahorns nog in de dressuur mee. Dus dat is nog steeds het heden.
Hoe lang draai jij eigenlijk al mee in de paarden dat je dit lange tijd geleden noemt????????? Nog niet zo lang dan blijkbaar.
phoenix4ever"]
[quote="fabienne schreef:
Wat een gel u l . Iedereen moet zelf weten wat hij mooi vindt. Als iemand toevallig vos niet mooi vindt heeft dat niks met wel of geen paardenliefhebber zijn te maken! Ik houd al 25 jaar paarden, ik ben gek op mijn knollen, waarvan 1 een lichte vos is met veeeeel wit, die vind ik NIET mooi van kleur, al is het een goed paard aan het worden. Maar daarom ben ik er nog wel gek op.
Je generaliseert op een afschuwelijke manier. Ik ervaar dat als ronduit beledigend.
Lovely schreef:Toevallig had ik het van het weekend met iemand over het veranderen van paarden door de jaren. Als ik terugdenk aan Nijmegen van een jaartje of 6 terug en dan vergelijk met dit jaar... Je ziet een aantal dezelfde paarden zoals Ferro en Silvano, maar voor de rest gaf het allemaal nogal een ander beeld.
De discussie begon over Weyden, die vond ik toen onder Sven nogal indrukwekkend, maar nu niet meer. Is het paard zo veranderd of de omstandigheden cq achtergrond???
Zannekin"]
[quote="phoenix4ever"][quote="fabienne schreef:
Wat een gel u l . Iedereen moet zelf weten wat hij mooi vindt. Als iemand toevallig vos niet mooi vindt heeft dat niks met wel of geen paardenliefhebber zijn te maken! Ik houd al 25 jaar paarden, ik ben gek op mijn knollen, waarvan 1 een lichte vos is met veeeeel wit, die vind ik NIET mooi van kleur, al is het een goed paard aan het worden. Maar daarom ben ik er nog wel gek op.
Je generaliseert op een afschuwelijke manier. Ik ervaar dat als ronduit beledigend.
GribaldiFAN schreef:Ik dnek beide het niveau is doorgegaan het paard niet, met sven vond ik hem veel beter uit de verf komen dan met goddelien. Vind de combinatie minder aansprekend. Terwijl de hengst het toch zeker wel moet kunnen.