Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Had ik wel willen zien! 

texelse schreef:op de vereniging hier was ook een meisje die er een afstammeling van had, en idd, vreemd gedrag met opstijgen, wegschieten etc., maar ook super lopen. Die heeft bij het NRPS nog een keer een kampioenschap gehaald. Ze is er uiteindelijk Z mee geworden en heeft hem verkocht omdat ze naar de paarden overstapte. Het was een lief beestje, maar met een gebruiksaanwijzing.
DendroFleur schreef:Dat is vast Genesis geweest. Die was van een medelid bij ons op de ckub en gefokt door mijn vriendin. Daar heb ik dus inderdaad ook een aardig rondje op gecrosst. Ik stapte op de manege op en ze zeiden wel dat hij dan niet gemakkelijk was. Ik zat nog niet en hij wilde weg. Degene die hem vast had liet los en daar ging ik door de grote buitenbak....zonder beugels en was gelukkig zo bij mij positieve om niet aan de teugels te hangen. Alle manieren om er vanaf te komen gingen door mijn hoofd maar uiteindelijk stopte hij. Verder was het een braaf paard. Alleen weer niet gewend dat het zadel er van de andere kant af werd gehaald. Ik sta daar niet eens bij stil dat ze daar van kunnen schrikken.
GvdT schreef:Dat ze kloppenburg heet weet ik, voornaam ben ik ff kwijt.
Ik heb Genesis alleen 1 week als veulen gezien en via haar wel een aantal verhalen gehoord. Ik woon bijna aan de andere kant van NH..
Nog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk 
haffie_fan schreef:Ik rijd ondertussen alweer een aantal jaar op SjakilaNog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk
Het is bij haar wel echt nodig om er volledig ontspannen op te zitten, ander wordt ze hyper xD
Dat paarden hier [ze staat nog steeds bij dezelfde eigenaar] slecht behandeld werden kan ik me trouwens niet voorstellen.