Belgische nakeuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sherif

Re: Belgische nakeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 15:30

dakhilah schreef:
@ Eline,
Heel fijn idee dat er mensen zijn die het fokken serieus nemen , een wel zo veilig idee ook!!!
Wou trouwens even van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren met je jonge hengst....hij is heel erg leuk!... Pling
gr,sas.

Sas ik deel helemaal je mening, dit lekkere manneke is helemaal mijn smaak Kwijl Kwijl we komen hem zeker snel (ja Eline en Tom dit jaar nog) een keertje opzoeken!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:35

ken ook een 1e premie hengst die niks toevoegt aan het arabische ras, een eindproduct noem ik dat.[/quote]

Ben toch zo gelukkig dat er nog mensen zijn die anderen hier voor willen waarschuwen en dus willen behoeden voor het fokken met een "eindproduct"....what ever that means!!...die echt hart hebben voor het AVS ,meedenken en er oprecht verstand van hebben!

Slapen heeft zich ook al weer wat laten influisteren Slapen ...zegt meer dan genoeg over je kortzichtigheid (en je onkunde), maar goed ik weet wel van wie dit afkomt (en meerdere met mij)..ik ga hier niet eens verder op in Haha! zijn staat van succes is algemeen bekend!![/quote]

Tas ...vind je het niet GEWELDIG ROFL Cheese! ?!...."het" blijkt toch erg hoog te zitten! ..."wat" weet ik niet maar waarschijnlijk toch wel "iets"...?

gr,sas.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:06

Oke terug naar het begin...
De Belgische arabische hengsten keuring..
Laten we het vriendelijk houden en de rest kan best via de pb of misschien wel nog beter onuitgesproken blijven..
Als we het gaan hebben over de verervings eigenschappen van Pietje of Plukje open dan een nieuwe topic.
Selectie-idee en andere zaken die het hk aangaan zijn wel weer welkom in dit topic..

En over het kopen van merries die bij een hengst pas kunnen of in de discussie over de russen in Nederland of open ook een nieuw topic..

Ik weet dat er best wel wat speelt maar laten we dat nu niet gaan uitvechten op een forum, met al die steken onder water/de gordel (euh???? ben erg goed in sprekenwoorden..) schieten we helemaal niets op...

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:35

Ja is ook zo! on-topic!! Haha!
De HK in BE!!!....
Leuke foto's zijn er inmiddels geplaatst...iemand nog meer te plaatsen?.....
gr,sas.

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:08

sherif schreef:
dakhilah schreef:
@ Eline,
Heel fijn idee dat er mensen zijn die het fokken serieus nemen , een wel zo veilig idee ook!!!
Wou trouwens even van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren met je jonge hengst....hij is heel erg leuk!... Pling
gr,sas.

Sas ik deel helemaal je mening, dit lekkere manneke is helemaal mijn smaak Kwijl Kwijl we komen hem zeker snel (ja Eline en Tom dit jaar nog) een keertje opzoeken!

Ik had over de complimenten over gekeken... Bedankt, ik zal het morgen in zijn oor fluisteren dat hij nog steeds menig vrouwenharten sneller laat slaan Clown

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:42

PS: Natas, meer dan welkom om te komen kijken, je laat maar iets weten.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:06

Zwaar of-topic ...sorry moddies!

Ook voor JMC ..Kim dus ...de volgende bemerking!

Stuur mij geen pb-tjes en lig niet te zeiken over het feit dat mijn hengst Mirkayan een half broer is van Siv want dan gaat de boel die ik per pb krijg openbaar op het forum !
Siv zelf opzich is een leuk dier , heeft z'n kleur mee ...maar is verder in mijn ogen geen vader paard en dus geen verbeteraar!...het lijkt mij dat ik die mening mag hebben en kan die ook onderbouwen!
Hij doet z'n werk met z'n amazone netjes en ze schijnen het samen te kunnen vinden ,prima..heeft die hengst ook z'n nut in het leven gevonden!
De grappige toespeling van wanneer komt die van jou [Mirkayan] in beeld en gaat die eens wat laten zien is echt heel schattig van je....helemaal gezien het feit dat z'n eigen fokster hem geen blik waardig gunt en uberhaupt niet de moeite waard vind ....[ze was trouwens erg blij van hem af te zijn toen hij veulen was ]...heel zielig want dit is enkel en alleen omdat hij van mij is!
En zou Mirkayan ooit wat presteren kan dat ook niet anders want ach ja ....ik heb hem gefokt! word er dan geschreven!!!...hahahahaaaaa...cute!
Hoe sneu om je eigen fokproduct zo af te zeiken [tegen over mij per pb! en pas op ,ik heb die pb's nog steeds en plaats ze ...make my day!!!] en dood te zwijgen omdat de eigenaar je niet aanstaat!...
Mensen die wat van mij moeten kunnen mij dat op show gerust komen melden ,ik ben bijna op iedere show aanwezig dit jaar!....
Maar hou eens op met dat via via via gezeik en zielig doen ! en al helemaal als je mensen niet kent[mij] en al helemaal niet weet wat er al jaren tussen meerdere mensen speelt , hoe ze in werkelijkheid zijn en ze zich voor doen!!

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:12

Ik heb je die PB gestuurd omdat het eens afgelopen moet zijn, paarden af te lopen zeiken, waar men juist alle moeite voor wordt gedaan. Dit in zijn algemeen!!! Voor elk dier, voor elke eigenaar.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:23

Als jullie daar dan eens mee beginnen lijkt me dat een prachtige start!....of heb je deze pb naar nog veeeel meer mensen gestuurd?..zal wel niet he!....
BTW Kim....
Wat had jij ook alweer doorgegeven een tijdje geleden via de telefoon???...de persoonlijke inlog gegevens van Sabrina was het niet??? dat was jij toch ....wat wil je nu ...heiligboontje! ...
Zoals gezegd begin bij je zelf en beschuldig andere niet van je eigen getoonde wangedrag!!

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:29

Erg zwak om zo openbaar af te geven.
Ik heb jou never nooit niet aan de telefoon gehad en dat weet je dondersgoed.

Ik ben helemaal klaar met deze onzin.
Ik begin er toch ook niet over dat jij achter je beste vriendinnetje's rug om.. loopt te banketstaaf over haar 2jarige nieuwe misvormde merrietje??

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:29

Moderatoropmerking:
Ik zet hier een slotje voor overleg. Het is niet de bedoeling om in een topic over de Belgische nakeuring een hele discussie te starten over 1 bepaald paard. Dakhila, die berichten kan je perfect via pb sturen, daarom moet dat nog niet hier in dit topic geplaatst worden, je zegt het zelf: off topic.