Neeltje
ps: we zijn ook heel erg blij met al onze andere paarden ook al zijn ze donkerbruin zwart en bruin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neel schreef:Ik had een tijd geleden van iemand gehoord dat vossen uit Renville (heeft mijn opa gefokt) beter zijn dan de bruine en zwarte
die van hem afstammen...de vossen zijn veel stijdlustiger en willen veel beter springen
![]()
fabienne schreef:Chantal1 en Pipo, als fokker moet je wel degelijk rekening houden met de kleur, want anders zit je wel mooi te kijken met een fokprodukt dat geen hond wil kopen. Al kunnen ze nog zo goed lopen, ze willen nou eenmaal geen vos met hoge witte benen en een grote witte kop!
chantal1 schreef:Tja, misschien beweegt die bruine waar je dan wel naar gaat kijken stukken minder dan die vos of schimmel. Maar ja, als je daar dan gelukkig mee bent, wie houdt je tegen, koop ik die vos/schimmel wel
Citaat:Zannekin Geplaatst: 10-09-02 15:07 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik begrijp totaal nog altijd niet waarom je naar de kleur zou kijken (enkel in de kleurenfokkerij uiteraard, appaloosa, pinto, etc...
Kijk gewoon naar de kwaliteit en is die hengst dan toevallig zwart, dan kan je nog altijd hopen op een donker veulen. Op voorhand al met de kleur inzitten kan er bij mij niet in.
Donja schreef:Wie weet er zo'n hengst? Moet wel een goedgekeurde zijn!! KWPN of NRPS
Alvast bedankt