[TI] Hoelang voor sokken terug groeien liefst met bewijs.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Re: Hoelang voor sokken terug groeien liefst met bewijs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 12:59

@Caira: Dat geloof ik graag maar Rohan ziet er op 2,5 jarige leeftijd niet zo uit
http://img410.imageshack.us/img410/3232 ... 50a1ux.jpg
Dyco wel dus ik kon hem moeilijk niks bijvoeren toen hij uitgehongerd was. Daarom mijn speciefieke vraag naar Dyco toe. Maar het zou nu dus best kunnen dat hij het nu niet eer nodig heeft en daardoor de mok blijft.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:48

quinzy, je hoeft zijn sokken écht niet te scheren hoor. met de juiste homeopatische middeltjes en schoon voer kun je de mok ook zo wegkrijgen.

bij napoleon is het meeste al weg, ik heb alleen rondom zijn hardnekkigste plekken wat haar weggeknipt, voor de rest alles laten zitten, en hij heeft behoorlijke dikke sokken.

verderop in dit forum is nog een topic over napoleon, over CLO/mok. daar staan misschien wat tips voor je in wat je er aan kan doen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:56

Sorry Quinzy, ik wilde er alleen maar mee aangeven dat ze als ze gezond zijn vrij weinig nodig hebben in vergelijking met warmbloeden. Dyco is erg ziek geweest, maar de laatste foto's die ik zag daar ziet hij er prima uit. Je zult dus voor jezelf moeten bepalen hoeveel hij op dit moment nog aan moet komen? En dan is het uitproberen hoeveel hij nodig heeft om stabiel te blijven.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 14:19

@Pellie: dat ga ik eens even opzoeken. Waren die middeltjes speciaal voor Napolion op maat gemaakt of meer algemeen?
@Ciara: is niks hoor ik snap wat je bedoeld. Ik zie vaak al aan Déclan dat ze echt niet zoveel voer nodig hebben

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 14:50

die zijn door een homeopate aangemeten en in de huiskamer is een readers topic, speciaal over voer, kruiden en olieën enzo... daar ben ik ook goed geholpen Ja

nappie zijn systeem was gewoon naar de kloten, lymfebanen, bloed enzo

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 16:22

heb je wat linkjes voor me?